Ja das een leuke verandering. Het doet hem goed.
Zijn er nog plannen voor de velgen? Deze zijn wat braaf en "saai" ivg met de rest van hoe de wagen nu staat.
Er zijn zeker nog plannen voor de velgen maar dan spreken we weer direct over 3 of 4k budget en dat gaat momenteel niet dus daar wachten nog een tijdje mee ..
Heb de wagen ook nog maar een dik half jaar dus daar hebben we nog tijd genoeg voor

..
Echt dik met de gele accenten. 
Die foto waar uw wagen schuin staat daar komen de gele remmen vooraan zo knap tot z'n recht.

(die zouden nog wel ferm onder m'n E36 staan ook denk ik
)
Hopelijk gaan de lichten niet te donker worden want daar ben ik niet zo'n fan van. (--> te veel zwart/tuning)
Denk er aan less is more en zie dat je uw wagen niet "over mod". Hij staat er perfect bij en je kan blijven mods toevoegen maar op een gegeven punt bereik je dat de tuning TE wordt en de klasse van de wagen naar beneden haalt... 
Gele klauwen onder jou blauwe E36 zou zeeeeer dik staan

..
Nee de lichten gaan niet TE donker worden en voordeel van ne folie is dat ge hem er natuurlijk kunt afhalen als ge het beu zijt

..
De enigste estetische mods die dan nog op mijn lijstje staan zijn Velgen en Spoiler, heb de perfecte spoiler gevonden die ik wil maar ook al gauw een 1000€ incl. plaatsing dus daar wachten we ook nog ff mee ..