Mijn Voertuig > F2X

2014 - F20 - M135i sDrive SAG - Verkocht

(1/13) > >>

Tristan:
Mijn eerste BMW is aangekomen bij de garage. Het is een tweedehands M135i, een "ex-company car BMW AG". "Besteld" op 3 september 2015, en begin volgende week af te halen. Er was een misverstandje tussen de garage en de verzekeraar, anders kon het misschien vandaag al.  :'(

Specs:
[*]Productiedatum: 2014/10/23
[*]Kilometerstand: 11700 km
[*]sDrive, sportautomaat, hatchback
[/list]

Foto's:

2015/09/30 - Levering

(Geplande) mods:
[*]debadgen: geen M135i meer op de klep en ///M op de flanken. Laat de mensen maar denken dat het de zoveelste 116d leasebak is. Gebeurd
[*]Black Line-achterlichten: contrast mooier bij het gletsjerzilver
[*]M Performance grille: black gloss + zilver is het thema waar ik voor wil gaan en misschien deze gekleurde streepjes als kleine kwinkslag toch maar niet, iedereen heeft ze al gevonden.  :jpshakehead:
[*]M Performance uitlaat (misschien): betaalbare catback voor een mooier geluid met behoud van keuring (?)
[*]M Performance stuurwiel II: because alcantara :D
[*]zomervelgen: iets lichts (massa) dat lijkt op de BBS CH-R. Niet origineel, maar wel prachtig. In 18", zodat ik dezelfde bandenmaat in de zomer en de winter heb. De standaard 436M-velgen gebruik ik in de winter.
[*]Suntek HP 50 folie op alle ruiten (ook voorruit) om te voorkomen dat de auto opwarmt in de zon: afgelopen zomer is mijn dashcam gestorven door de hitte en dat wil ik voorkomen. Ik moet eerst uitzoeken of HP 50 wel echt opwarming tegengaat.
[*]software mods: eerst E-SYS leren
[/list]

Changelog:
[*]2015-10-02: initial post
[*]2015-10-03: geplande mods toegevoegd
[*]2015-10-03b: toch maar geen decals op de grill
[*]2015-10-17: debadged
[*]2015-10-19: probleem met vertrekken bij koude start Probleem is weg: waarschijnlijk te snel gestart.
[*]2016-09-29: URLs van de foto's aangepast (HTTPS)
[*]2017-05-11: nieuwe velgen en stuur
[/list]

Woodykipo:
Proficiat :thumbsup:

mosselman:
Dikke ketel! u gaat zeker nog veel plezier aanbleven!  :drool:

GeoBem007:
Schoon ding!

erq:
njammie! Die zal ik precies wel eens kunnen spotten!

Veel plezier er mee!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie