De Werkplaats > Banden & Velgen

[ALG] Vooraan RFT , achteraan NON-RFT

<< < (2/10) > >>

midas:

Ik heb vernomen bij mijn garage dat deze mix no done is,zoals Odan reeds zei.

Hustler:
Op de keuring kijken ze vooral naar de bandenmaat, last-en snelheidsindex. Het zou me verwonderen mochten ze controleren of er voor-en achteraan runflats liggen.

Ik zou het ook niet doen.

Janske21:

--- Citaat van: Odan.be op 12 maart 2014, 11:38:22 ---Ik zou het niet doen. Runflats hebben een veel harder karkas die de veer karakteristiek helemaal anders be´nvloed. Ook hebben ze een totaal ander gripniveau doordat de wangen totaal niet meeleven.  Volgens mij ga je door achteraan runflat te leggen en vooraan gewoon rubber een achteraan veel springerige tail happy auto creŰren... Voor te driften is dat tof... Voor dagdagelijkse voorspelbaarheid iets minder gok ik...

Sent from my HTC One using Tapatalk

--- Einde van citaat ---
Kan ik zeker inkomen maar ik ga Non rft achteraan leggen.
Dus zou zeker beter moeten zijn.

MMario:

--- Citaat van: janske21 op 12 maart 2014, 18:55:53 ---Kan ik zeker inkomen maar ik ga Non rft achteraan leggen.
Dus zou zeker beter moeten zijn.

--- Einde van citaat ---

Zou ik ook doen als ik jou was . Moest je problemen ondervinden kan je de voorste nog vervangen. Volgens mij als je niet extreem sportief rijdt ga je hier niet teveel last van ondervinden ... hou ons op de hoogte  :)

kraftbayer:
Monteer NOOIT een RFT in combinatie met een gewone band.
Je haalt heel het rijgedrag en wegligging van de auto weg omdat de auto totaal anders reageert met deze bandencombinatie.
Bij BMW word het in ieder geval niet toegelaten.
Maar er zijn er genoeg die dat doen en dan verschieten dat de auto totaal verkeerd reageert.
Grtn,
Kraftbayer :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie