Varia > Meetings & Events

Bimmerboard goes Carbagerun 2013!!

<< < (2/41) > >>

DéGioke:

--- Citaat van: dadoke op 29 augustus 2012, 11:25:18 ---
--- Citaat van: DéGioke op 29 augustus 2012, 11:21:42 ---We gaan proberen dit jaar zonder aanhanger te gaan maar we geven onze claxons niet op dus we moeten nog wat uitdokteren :)

--- Einde van citaat ---

compresseur en stroomgroep gewoon op het dak monteren!   ;D

--- Einde van citaat ---
Dat gaat idd het plan zijn :)
Huidige stroomgroep komt te koop en zullen we vervangen door eentje met elektrische starter.
Kan ook zijn dat we hem monteren op de trekhaak (er is een rek voor gekocht van Thule).
We moeten wat kijken wat kan niet kan qua gewicht. 't Zijn 2 vrij zware onderdelen.

dadoke:

--- Citaat van: DéGioke op 29 augustus 2012, 11:29:00 ---
--- Citaat van: DéGioke op 29 augustus 2012, 11:21:42 ---We gaan proberen dit jaar zonder aanhanger te gaan maar we geven onze claxons niet op dus we moeten nog wat uitdokteren :)

--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---
Huidige stroomgroep komt te koop en zullen we vervangen door eentje met elektrische starter.
Kan ook zijn dat we hem monteren op de trekhaak (er is een rek voor gekocht van Thule).
We moeten wat kijken wat kan niet kan qua gewicht. 't Zijn 2 vrij zware onderdelen.

--- Einde van citaat ---

Mijn opmerking was idd zo stom nog niet dan  ;)

Inderdaad oppassen met het gewicht op de trekhaak, is meestal beperkt tot 75kg voor een vertical last.

DéGioke:

--- Citaat van: dadoke op 29 augustus 2012, 11:31:22 ---
--- Citaat van: DéGioke op 29 augustus 2012, 11:29:00 ---

--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---

Mijn opmerking was idd zo stom nog niet dan  ;)

Inderdaad oppassen met het gewicht op de trekhaak, is meestal beperkt tot 75kg voor een vertical last.

--- Einde van citaat ---

Klopt, kogeldruk zal rond dat gewicht beperkt zijn.
Ik moet wel zeggen, een auto met niveauregeling (die ook nog is werkt zelfs!) is wel een zegen op zo'n trip met een vrij hoge belasting aan bagage, personen en goodies :)

Brecht:
Vind ik leuk  :thumbsup:

manos:
Oh man, de Run...

't is nog nen dag of 300. Ma het is alsof we volgende week weer weg zijn.

:)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie