Varia > Meetings & Events

Bimmerboard goes Carbagerun! 9 - 13 juli!

(1/155) > >>

DéGioke:
Sommige weten het, sommigen niet...maar dit jaar gaan Sega, Manos, een niet BB'er en ik meedoen aan de Carbagerun summer edition 2012! Wat is de carbagerun? Iedereen kent de Gumball...dit is de tegenhanger. De bedoeling is om met een oud kraam van max 500€ dagwaarde af en toe, die helemaal opvallend te maken en vervolgens zo'n 4000km rijden :)

We starten in Nederland, dan naar Duitsland, Polen, Slowakije, Hongarije, Kroatië, Slovenië en om te eindigen in Oostenrijk.
Voor ons start de reis in Antwerpen...tegen dat we thuis zijn zouden er dus zo'n 4000km extra op de teller moeten staan :)

Dus...met welke auto gaan we? Sega's E34 525i am gas :) 306.000km op de teller als ik het goed voor heb maar we gaan ervoor!

Plannen:
- De auto zal met de hand geschilderd worden (kleur zijn we nog niet uit maar ik ga er al wel een hoogglans shadowline van maken  :toofunny:)
- Op het dak komt een dakrek (zie foto hieronder, dat ben ik gisteren gaan halen  :))
- Op dat rek komen zwaailampen, led strobo's,....noem het op. De gemiddelde brandweerwagen zal er niks tegen zijn.
- Velgen in ander kleurtje?
-....

DéGioke:
Wat is nu de bedoeling van dit topic? Zoals je op de eerste foto kan zien staat de 525i nu er compleet standaard bij. Deze zal de komende maanden een complete metamorfose ondergaan :) Hier gaan jullie alles kunnen volgen tot de auto startklaar is  ;)

Er zijn nog wel enkele dingen die we nodig hebben, hulp bij het zoeken is altijd handig :)

- Een stel dakdragers
- Een martin horn

Wat is een martin horn? Dit is een martin horn!
Martin-Horn 2297 GM

Kom niet af met setjes uit de gewone winkels die een melodie afspelen...effectief ook lachen maar iedereen heeft dat. We willen een horn die écht luid is....dan schiet er alleen de martin horn over ;)

Sega:
307.000km 8)

Nostra:
kerels, als jullie eens hulp nodig hebben, jullie mogen mij altijd eens PM of sms (Segatje dan) sturen  :thumbsup:

sounds like big fun to me voor eens een zaterdag/zondag te sleutelen  ;)

Janske21:
is deze wagen niet meer dan 500€ waard???
lijkt me echt wel fun om daar aan mee te doen maar zou toch liever de Gumball willen rijden  >:D

heb snel eens gekeken en er staat 1 martin horn te koop op het internet, wel niet goedkoop precies :(
http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/autoaccessoires/overig/nieuwe-brandweersirene-%C3%A9chte-martin-horn-110221158.html

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie