De Werkplaats > ICE & Navigatie

[E6X] Radio module ccc en mulf probleem.

(1/1)

SpongeRob:
Zal waarschijnlijk al over gepost zijn maar toch laat ik weten dat mijn radio nogal rare kuren had en de i drive niet of zo goed als niet meer werkte.
Typisch e60 probleem blijkbaar , mijn vorige m juist hetzelfde probleem.
Nu stuur ik naar reparatie bedrijf of ik mijn ccc module mocht verzenden voor reparatie, ok zegt die man maar stuur de mulf module mee  (telefoon ding)
Want vaak is deze de oorzaak.  Ok deze losgemaakt en voila alles werkt. Gelukkig eerlijke mensen daar (dus ooit al met hun gewerkt) en zo de ccc niet moeten uithalen en geen 350e revisie kosten.
Voor een mulf module voor die telefoon in de armsteun die je toch nooit gaat gebruiken. Dus ding gewoon loskoppelen en verwijderen.  Deze zit dus in de kofferbak links achter het tweede zijpaneel. 
Kan mss nog mensen helpen mijn ervaring hier ;)

b_ken:
Altijd nuttige bijdragen  :thumbsup:

ikke:
Beste is dan wel een overbrugging op de Firber Optic MOST aansluiting te steken. Eventueel kan je ook de telefoon uit het voertuigorder halen en de auto hercoderen zodat alles van de telefoon weg is. Krijg je ook gene foutcodes in het geheugen.

R.

SpongeRob:

--- Citaat van: ikke op  4 januari 2022, 12:07:29 ---Beste is dan wel een overbrugging op de Firber Optic MOST aansluiting te steken. Eventueel kan je ook de telefoon uit het voertuigorder halen en de auto hercoderen zodat alles van de telefoon weg is. Krijg je ook gene foutcodes in het geheugen.

R.

--- Einde van citaat ---

hey, in geheugen ga ik me niet over uitspreken maar geen zichtbare fouten ofzo. 

@ b_ken , als we elkaar wat kunnen helpen met eens iets te posten... Is maar een kleintje he en vroeg of laat zoeken we zelf eens voor een oplossing natuurlijk.  :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie