Varia > Verkeer en Wetgeving

Tijdelijk uitschrijving perso-plaat

<< < (4/5) > >>

Zorro:
Goede opmerking.
Staat niet duidelijk in het antwoord.

Ik heb punt 2 overgeschreven vanuit de mail.

Gré E36:

--- Citaat van: b_ken op  4 oktober 2021, 11:22:02 ---Maar om in situatie 2 te geraken moet je uw auto wel verkopen. Of zijn er nog andere manieren om hem uit te schrijven zonder de plaat in te leveren ? :thinking:

--- Einde van citaat ---

Totaal verlies maar dat is in deze niet aan de orde.

Maar let op, wij hebben een klant die zijn perso plaat kwijt is omdat hij hem 4m en 1d na uitschrijven vorige auto terug wou herbruiken.
1000euro vuilbak in.
+ PV aan zijn been met administratieve boete.

Je kunt zoals DIV zei enkel behouden door ze op ingeschreven voertuig te houden of 1minuut minder of 4maand na uitschrijven (en neem die 1minuut maar letterlijk!)

Iksree:

--- Citaat van: Gré E36 op  5 oktober 2021, 17:22:39 ---Je kunt zoals DIV zei enkel behouden door ze op ingeschreven voertuig te houden of 1minuut minder of 4maand na uitschrijven (en neem die 1minuut maar letterlijk!)

--- Einde van citaat ---
?
Datum van schrapping..
Sinds wanneer zijn tijdstip en uur relevant, die zijn toch nooit meegedeeld op je schrappingsbewijs?

Tenzij je die minuut toepast na 23u59, dat lijkt me logisch

Gré E36:

--- Citaat van: Iksree op  5 oktober 2021, 18:51:30 ---?
Datum van schrapping..
Sinds wanneer zijn tijdstip en uur relevant, die zijn toch nooit meegedeeld op je schrappingsbewijs?

Tenzij je die minuut toepast na 23u59, dat lijkt me logisch

--- Einde van citaat ---

Wij hebben inderdaad een klant gehad die erin geslaagd is om het letterlijk 1minuut erna aan te vragen.
Perso plaat onbruikbaar.

Anders inderdaad van dag op dag.

dobbelsteen:
Kan je dat dan om 12u 's nachts aanvragen?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie