Mijn Voertuig > 6 Reeks

2017 - F06 - 650i

(1/7) > >>

Max645:
Morgen is het zover, we gaan onze new to me BMW F06 650i ophalen in Duitsland.

Heb nu ondertussen al 4 jaar rond gereden in mijn F06 640i en met 160.000km op te teller was het tijd voor iets nieuwer. Alleen wist ik niet goed wat, ik moet namelijk 4 zit plaatsen/deuren hebben voor de kinderen en liefst wat sportiefs. Een V8 zo ook een groot criterium zijn, mits ik de V8 ervaring van de E64 645Ci wel mis.  Heb gekeken van Maserati's tot een Dodge Charger HC  :toofunny:  een Porsche Panamera vond ik niet zo mooi, bij Mercedes moest ik dan gaan voor een E63 AMG. lang verhaal kort, ben ik terug uitgekomen bij een F06 maar een grote factor was toch dat deze auto ondanls zijn dikke motor relatief weinig uitstoot(dankzij de ongeloofelijk ingenieurs bij BMW) Deze keer wel wat jonger 2015 ipv 2012 en wat minder kilometers 50.000. Hij heeft een mooie 4.4l V8 met twee twin-scroll turbo's die 450PK door de 8HP70 versnellingsbak met X-drive op de grond neer zetten. Kleur is zwart met een bruine metallic. heeft zowel het M-pakket als BMW individual. 
Heb wel al een testrit gedaan en wat een verschil in optrekken en geluid vergeleken met de 640i(wetende dat de 640i al ferm optrok).

Voorlopig gaan laat ik hem zoals is, misschien in de toekomst een tune of iets dergelijks.

Foto's komen eraan...

pukkie007:
Luxe, sportief zowel uiterlijk als motorisch en knap. Wel niet echt super ruim achterin maar voor kids is dat geen probleem.

Veel plezier ermee.

Liquid Li0n:
knappe aankoop en is wel een heerlijke machine, zo een 650i, ben ook benieuwd als je hem een jaar hebt wat zo een chiptune kuurtje zal doen!

Avus_3.0:
Proficiat met de aankoop van deze dikke (snelle) cruiser. De dikke V8 gaat zo lekker zoetjes bollen tot je het pedaal volledig induwt, dan wordt het ineens een beest.  >:D
Ik las het nergens maar ik vermoed dat het de Gran Coupe versie is die je u aangeschaft hebt vermits je kinderen hebt.  ;)

Succes met de wagen...

Max645:
Bedankt allemaal! :bow:

--- Citaat van: Avus_3.0 op  1 september 2021, 16:05:30 ---Proficiat met de aankoop van deze dikke (snelle) cruiser. De dikke V8 gaat zo lekker zoetjes bollen tot je het pedaal volledig induwt, dan wordt het ineens een beest.  >:D
Ik las het nergens maar ik vermoed dat het de Gran Coupe versie is die je u aangeschaft hebt vermits je kinderen hebt.  ;)

Succes met de wagen...

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: pukkie007 op  1 september 2021, 15:25:27 ---Luxe, sportief zowel uiterlijk als motorisch en knap. Wel niet echt super ruim achterin maar voor kids is dat geen probleem.

Veel plezier ermee.

--- Einde van citaat ---

Klopt de F06 is de grand coupé  is wat ruimer achterin, ruim genoeg voor volwassen iets wat niet het geval is voor de gewone coupé/cabrio.
ik vind de lijn van de auto ook mooier bij de 4-deurs.

--- Citaat van: Liquid Li0n op  1 september 2021, 15:35:41 ---knappe aankoop en is wel een heerlijke machine, zo een 650i, ben ook benieuwd als je hem een jaar hebt wat zo een chiptune kuurtje zal doen!

--- Einde van citaat ---

In de VS zijn er chiptunes beschikbaar tot 600pk, alleen vrees ik dan wat voor de x-drive en versnellingsbak.  Hier in België blijft het bij een 540pk >:D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie