De Werkplaats > ICE & Navigatie

[E6X] [E63] ombouw I-drive van CCC naar CIC

<< < (2/4) > >>

flash:
Allemaal goed en wel, ombouw naar Android, maar wat dan bv met de AC of M opties die in het systeem zitten?

b_ken:

--- Citaat van: flash op 20 november 2021, 14:20:25 ---Allemaal goed en wel, ombouw naar Android, maar wat dan bv met de AC of M opties die in het systeem zitten?

--- Einde van citaat ---
Ik neem aan dat die via het nieuwe systeem even goed bedienbaar blijven. Anders zou het redelijk waardeloos zijn.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zie meer dan eens filmpjes voorbij komen van een ombouw naar android. Misschien zit er wel één tussen waarin ook dit mysterie opgehelderd wordt.

Edit: een paar filmpjes volledig gekeken en bij die voorbeelden (eentje was van Avin) kon je switchen tussen het oude ccc menu, met alle functionaliteit van weleer, en het nieuwe Android systeem.  :thumbsup:

flash:
Ik ga er mij ook es in verdiepen dan, tnx

hmn_pwr:

--- Citaat van: b_ken op 20 november 2021, 14:58:12 ---Ik neem aan dat die via het nieuwe systeem even goed bedienbaar blijven. Anders zou het redelijk waardeloos zijn.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zie meer dan eens filmpjes voorbij komen van een ombouw naar android. Misschien zit er wel één tussen waarin ook dit mysterie opgehelderd wordt.

Edit: een paar filmpjes volledig gekeken en bij die voorbeelden (eentje was van Avin) kon je switchen tussen het oude ccc menu, met alle functionaliteit van weleer, en het nieuwe Android systeem.  :thumbsup:

--- Einde van citaat ---
Link naar die filmpjes?

b_ken:
Google "E60 android video" bv.    Moeilijk is dat niet.
vb.
Vanaf 13 min ongeveer zie je de werking, daarvoor is inbouw

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie