Mijn Voertuig > 6 Reeks

2007 - E63 - 630i

<< < (3/28) > >>

Denniske:
Mega stijlvol in deze configuratie.  :thumbsup:

Proficiat!

Tom:
Jaloezie ! Echt een mooie aankoop :)

Geert:
Merci mannen! :thumbsup:

Je moet wel een beetje voor het model zijn, bij het grote publiek zijn ze nooit zo populair geweest denk ik.
Zoals jullie het ook zien, in deze uitvoering komt hij heel klassevol over.. naar mijn gevoel staat de auto er gewoon! 8)

Model is met de jaren misschien zelfs mooier geworden, of hij is mooi oud geworden.. zo kan ik het misschien ook beschrijven.
Op de dag van de aankoop hadden we nog een E39 530i bekeken in Nederland, die was ook knap (had ik reeds 2 x gehad ook), maar toen ik deze op de parking bij de handelaar zag staan... wat een plaatje zeg en wat een auto.. ik was op slag verliefd! :drool:

--- Citaat van: pukkie007 op  4 november 2020, 19:36:27 ---Maar euhm, een gezinswagen zou ik het niet echt noemen.  :thinking:

--- Einde van citaat ---

Nee nee, zeker niet.
Zo bedoelde ik het eigenlijk ook niet hoor.

Als gezinswagen staat er nog een X1, die heeft als hoofddoel de km's te maken voor mijn vrouw haar werk (bedrijfswagen) en het gezin te vervoeren van punt A naar punt B.
Verder heb ik 0,0 binding met dat ding maar hij doet zijn werk.
Ik had nu een VW Caddy lichte vracht, vandaar had ik 2 auto's met telkens 2 zitplaatsen.
Op zich geen probleem, ik zit bijna altijd alleen in de auto ofwel samen met mijn zoontje.
Om niet altijd de X1 te moeten nemen wilde ik toch terug een achterbank.. zo kunnen we met ons 3 ook eens de andere auto nemen.
Het is een achterbank met noodzitjes, ik pas er helemaal niet in en zeker niet met de bestuurderstoel zo ver naar achteren, achter mij kan eigenlijk niemand meer zitten.
Aan de andere kant lukt dat wel, dus hij kan dienen voor een uitstapje met het gezin ;)

order66:
Dikken bak!
Ik blijf zilver een mooie sportieve kleur vinden, waar de lijnen van een wagen knap mee uitkomen. Als je kijkt hoe de schaduwen van de carrosserie die lijnen accentueren  :drool:
Foto’s van het interieur zit ik wel op te wachten ;D

Geert:
Die komen er kortelings aan ;D
Hij komt er goed mee weg met dat zilver, die mening heb ik zeker ook + het is vrij goed te onderhouden, zeker een pluspunt.

Originele optielijst ook toegevoegd in de beginpost, is zeker goed uitgerust deze 6er 8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie