Mijn Voertuig > 7 Reeks

2017 - G11 - kashmirsilber, dakota zwart.

(1/8) > >>

pukkie007:
Eind april is dus begin mei geworden. Ons een beetje moeten behelpen in tussentijd omdat de GT al opgehaald was, maar er zijn ergere dingen dezer dagen.

Dus weer een Premium met 4 jaar garantie en 2 jaar rij-bijstand.

Optielijst:                                                                                        Standaard:

- 023k, 19 inch alu-velgen, styling 620.                                                    - lcsw, zwart dakota leder.
- 0258, runflat banden.                                                                           - 02pa, antidiefstalbouten.
- 02vb, weergave bandendruk.                                                                 - 0302, alarmsysteem.
- 0358, voorruit met infrarood reflecterende laag.                                      - 0322, comforttoegang.
- 0403, elektrisch schuifdak.                                                                    - 0323, soft close sluiting voor de protieren.
- 0415, zonnegordijn voor achterruit.                                                       - 03ag, achteruitrijcamera.
- 0416, elektrisch zonnegordijn voor zijruiten achteraan.                            - 03ds, display key.
- 0456, elektrisch verstelbare comfortzetels vooraan.                                 - 0494, verwarmde voorzetels.
- 04nd, dashbord in leder.                                                                        - 04ur, sfeerverlichting.
- 0552, adaptive led-headlights.                                                               - 05a1, led mistlampen.
- 05as, driving assistant pack.                                                                  - 05ac, high beam assist.
- 05dl, surround view.                                                                              - 0609, pro navigatiesysteem.
- 0610 head-up display.                                                                            - 0650, cd-speler.
- 0654 dab-tuner                                                                                     - 06ac, intelligent emargency (e)call.
- 0760 hoogglans shadowline.                                                                   - 06ae, bmw teleservices.
- 08tf actieve voetgangersbescherming                                                      - 06ag, edrive services.
                                                                                                              - 06nw, comforttelefonie met draadloos laden.
                                                                                                              - 06wb, multifunctionele instrumentendisplay.

De binnenspiegel met garage-opener heb ik deze keer niet, en dat is zeker een gemis. Is echter een optie die je zelden tegenkomt. Dus inherent aan het kopen van een tweedehandswagen. Ik ben ook niet de grootste fan van de shadowline, maar hier is het dan wel weer een mooi contrast met de koetswerkkleur. Verder moet ik nog uitvissen welke info ik op de splitscreen kan krijgen. Dat ging in eerste instantie niet vlot. Dan nog de eeuwige discussie: de velgen. Deze zijn niet mis maar ook niet 'wauw' en wat klein. Ik kan nog een nieuwe set bestellen aan -50%, maar zie eerder mijn heil in Breyton's of Alpina's.  :iono: Tips ?

Willen jullie foto's, of laat ik het hierbij?  :P

BIG charlie:
Proficiat ! maare .....
 :nopics:

Fikkiezero:
Proficiat! Ook zeer benieuwd naar foto's  ;D .

sharky:

--- Citaat van: pukkie007 op  8 mei 2020, 09:23:23 ---Willen jullie foto's, of laat ik het hierbij?  :P

--- Einde van citaat ---

Waar blijven de foto's  :exited:

pukkie007:
Zijt na toch eens kalm ! Tegen dat het weekend is zullen ze er zeker op staan. Beloofd !  :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie