Mijn Voertuig > 8 Reeks

1995 - E31 - 850Ci

(1/3) > >>

Broodzak:
Hey allemaal!
Zoals gezegd in mijn voorstelling ben ik een paar maanden aan het rondtoeren met de BMW 850Ci van mijn nonkel.

Ik ga al direct beginnen met wat dingen die opgelost moeten worden :D
Zijnde:
Het meest in het zicht en het meest storende: het kofferdeksel. Hier heeft iemand ooit met een hamer oid putten in geslagen... Wat denken jullie? Laten opmaken of een nieuw kofferdeksel zoeken? Ik heb niet echt een idee wat dat allemaal zou kosten...

Dan; één van de vergrendelingen van de motorkap kruipt steeds onder de rubber, wat er toe leidt dat ik altijd heel hard moet foefelen om de motorkap open te krijgen. Iemand een tip?

Euhm, de knop van de versnellingsbak moet niet ingedrukt worden om hem in versnelling te zetten. Wat dus wil zeggen dat hij zonder dat de motor aanstaat gewoon in versnelling gezet kan worden. Is dit een easy fix?

In het subforum "motor en aandrijving" heb ik mijn grootste probleem momenteel in uitgelegd, neem gerust een kijkje... :)

Ik ga het voorlopig hierbij houden, volgende probleempjes komen binnenkort aan beurt ;)

Broodzak

ADW1:
Heb je wat meer info & foto's omtrent de wagen zelf?

Ik zou het kofferdeksel gewoon laten opmaken; afschuren & opnieuw spuiten & is weer als nieuw. ;)

Broodzak:

--- Citaat van: ADW1 op 23 januari 2018, 16:12:53 ---Heb je wat meer info & foto's omtrent de wagen zelf?

Ik zou het kofferdeksel gewoon laten opmaken; afschuren & opnieuw spuiten & is weer als nieuw. ;)

--- Einde van citaat ---
Er zitten ook echt putjes in die al aan het roesten zijn (is al enkele jaren geleden gebeurt), gaan ze dat goed kunnen maken? Enig idee hoeveel zoiets zou kosten?

Dit is de enige goede foto die ik momenteel heb, voor de rest nog niet echt tijd gehad om er te (gaan) nemen.

ADW1:

--- Citaat van: Broodzak op 23 januari 2018, 16:36:18 ---Er zitten ook echt putjes in die al aan het roesten zijn (is al enkele jaren geleden gebeurt), gaan ze dat goed kunnen maken? Enig idee hoeveel zoiets zou kosten?

Dit is de enige goede foto die ik momenteel heb, voor de rest nog niet echt tijd gehad om er te (gaan) nemen.

--- Einde van citaat ---
Jep krijgen ze er perfect uit, ik kan nu niet goed zien of die putjes effectief ook blutsjes zijn, moest het zo zijn deuken ze dit gewoon ook uit.

Geen idee wat het kost om een kofferklep te spuiten, zul je eens rond moeten vragen bij carrossiers.

Ik zou ook eens een berichtje naar @Cedric sturen, deze is boardsponsor onder de naam "Automotive Repair" die kan je ook zeker verder helpen.

Alvast een knappe wagen! Zo'n V12 gaat ook wel goed vooruit zeker? >:D

Broodzak:

--- Citaat van: ADW1 op 23 januari 2018, 19:14:39 ---Jep krijgen ze er perfect uit, ik kan nu niet goed zien of die putjes effectief ook blutsjes zijn, moest het zo zijn deuken ze dit gewoon ook uit.

Geen idee wat het kost om een kofferklep te spuiten, zul je eens rond moeten vragen bij carrossiers.

Ik zou ook eens een berichtje naar @Cedric sturen, deze is boardsponsor onder de naam "Automotive Repair" die kan je ook zeker verder helpen.

Alvast een knappe wagen! Zo'n V12 gaat ook wel goed vooruit zeker? >:D

--- Einde van citaat ---

Bij lage toeren cruist'ie wel echt heel lekker.
En dan gas er op, 5000-6000 toeren is leuk, maar als hij dan eentje hoger schakelt en rond de 4000 komt, dan voel je pas wat koppel is!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie