Varia > Computers / Gaming / Multimedia

Project Cars 2

(1/2) > >>

Wally_E36:
Sinds enkele dagen in de winkel. Ik ben het gisteren gaan halen. (PS4)
Nog mensen die dit gekocht hebben?
Heb de indruk dat de graphics en sound nog niet optimaal zijn. (vorige versie waren de pops & bangs etc toch enorm goed te horen en de circuit's echt enorm gedetailleerd?)

Heb nog maar een klein uurtje gespeeld, mr ziet er wel leuk uit. (Rallycross getest en leek me iets te gemakkelijk)

Na een ritje Nordschleife wel al een bug gespot.
Ter hoogte van Quiddelbacher-Höhe zijn er auto's die van de grond gaan en nog wel stevige airtime hebben (zit je in een e30 M3 en zie je een Lancer die voor je rijdt de lucht in gaan -->  :thumbdwn: )

Damages aan de auto is wel leuk. (je kan effectief de auto opblazen als je te lang blijft rijden met een voorbumper die in frut vaneen is. En dan moet je letten op temp en de pits zien in te geraken, anders is het game-over)

Ben benieuwd na wat game-time hoe ik het ga ervaren, voorlopig niet negatief of buitengewoon enthousiast..

(Ook benieuwd naar GT-Sport eigenlijk dat er binnenkort aankomt.)

s2000jan:
heb het ook

ben nogal een beginneling

de eerste versie leek mij makkelijker

pre-order GT Sport heb ik ook, die zou dus eigenlijk vandaag beschikbaar moeten zijn

Wally_E36:
Wel in die eerste versie van PC stoorde ik mij mateloos aan de 10.000 instellingen voor de force feedback PER AUTO. De auto's stonden standaard ook niet allemaal lekker afgesteld qua FFB, dus moest je soms urenlang de auto bezig zijn om uiteindelijk met een matig resultaat verder te rijden.
Dit hebben ze nu beperkt en vind ik veel beter. Auto's staan standaard beter ook.

vinox:
Ik ga hem ook halen in 't kort, blijkbaar is hij een stuk beter dan de eerste en is de career mode genoeg uit de kluiten gewassen om mijn interesse te wekken, in tegenstelling tot de meeste sims.

bmwmbart:
Ik ben er nu ook al een goede week op aan het spelen.
Eigenlijk vindt ik niet zo veel verschillen tussen de eerste versie en deze.
Enkel de handeling van de auto's is wel veranderd.
Ik speel wel op een sim dus kan verschillen tegenover de contoller.

Regen is wel een serieuze verbetering.
Maar merk nog steeds dezelfde bugs op als in de eerste versie.
Zo vliegt de auto nogal eens uit versnelling, vooral in trage bochten in 2de versnelling.
Soms zet ik hem in 5de en krijg ik gewoon nutraal, elke keer verlies je enorm veel seconde's.
Dan kalibreer ik mijn shifter en gaat het weer een ronde goed, volgende ronde terug hetzelfde.
Is vooral op de manuele wagens met h shifter te gebruiken. Met pedals gaat wel alles goed.

Ik hoop dat die bugs eruit gaan na een tijdje.
Spel is alvast wel beter dan forza 7, ook gekocht en met stuur niet echt speelbaar.
Veel te veel overstuur en weinig stuurgevoel.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie