Mijn Voertuig > 7 Reeks

 1998 - E38 - 728i - net ni origineel ;-) uitlaatjes steken

<< < (132/132)

bhpaddict:





[/quote]
Komt misschien verkeerd over maar met als laatste redmiddel bedoel ik dat ze er nog een heel goedkope gasinstallatie insteken om toch nog wat op de rijkosten te sparen en hem dan misschien toch nog kunnen te onderhouden of verder te verkopen.
Dan hadden ze beter eerst een Diesel gekocht.
Ofwel maak je de keuze bij een 7 serie.Een Diesel,eentje op Benzine of alternatief Benzine/LPG.
Voor mij is de keuze Benzine omdat ik niet echt veel Km doe.
Diesel wil ik niet omdat daar teveel grote kosten aan kunnen komen die niet te schatten zijn.Spreek uit ervaring.
Benzine/LPG zegt mij niets omdat ik niet veel rijd.
Dus daarmee wil ik zeggen zet de auto in perfekt in orde en monteer dan eventueel een GOEDE LPG installatie als je dat wil.
Dan heb je plezier van beide.
Mvg,
Kraftbayer :thumbsup:

[/quote]

Ja, zo komt het beter over.  ;)
Als je inderdaad weinig km rijdt heeft een LPG weinig zin.

Komen er aan een diesel zoveel kosten ?
'k Had er al aan gedacht om een reserve 740 te kopen maar dan een diesel (kwestie van ook daar eens wat ervaring mee op te doen). Maar als je zegt dat daar zeer grote kosten kunnen aan komen in welke richting moet ik dan denken; technisch en financiŽel ?


kraftbayer:

--- Citaat van: bhpaddict op 15 juni 2010, 14:49:03 ---





--- Einde van citaat ---
Komt misschien verkeerd over maar met als laatste redmiddel bedoel ik dat ze er nog een heel goedkope gasinstallatie insteken om toch nog wat op de rijkosten te sparen en hem dan misschien toch nog kunnen te onderhouden of verder te verkopen.
Dan hadden ze beter eerst een Diesel gekocht.
Ofwel maak je de keuze bij een 7 serie.Een Diesel,eentje op Benzine of alternatief Benzine/LPG.
Voor mij is de keuze Benzine omdat ik niet echt veel Km doe.
Diesel wil ik niet omdat daar teveel grote kosten aan kunnen komen die niet te schatten zijn.Spreek uit ervaring.
Benzine/LPG zegt mij niets omdat ik niet veel rijd.
Dus daarmee wil ik zeggen zet de auto in perfekt in orde en monteer dan eventueel een GOEDE LPG installatie als je dat wil.
Dan heb je plezier van beide.
Mvg,
Kraftbayer :thumbsup:

[/quote]

Ja, zo komt het beter over.  ;)
Als je inderdaad weinig km rijdt heeft een LPG weinig zin.

Komen er aan een diesel zoveel kosten ?
'k Had er al aan gedacht om een reserve 740 te kopen maar dan een diesel (kwestie van ook daar eens wat ervaring mee op te doen). Maar als je zegt dat daar zeer grote kosten kunnen aan komen in welke richting moet ik dan denken; technisch en financiŽel ?



[/quote]
740D laat je best staan,zeker in een E38.
Dan is een 730D nog beter en "iets" goedkoper in onderhoud dan eeen 740D
Technisch en financieel ga je er onderdoor als er aan een 740D kosten aankomen.
Ik kan er een paar die er meer dan 10.000Ä kosten aan gehad hebben op nog geen 200.000Km.Alles ging kapot en de auto's hadden op 3 jaar tijd meer als de helft in de garage gestaan :wow:
Koop nog maar ergens een E32 740i bij dan.
Daar kun je nog mee rijden :clap:
Kosten van een E32 kun je niet vergelijken met een E38.
Ik kan zelf de beide modellen best vergelijken en met een E32 rijd je met de helft van het budget dan van een E38.  :exited:
Beste BMW 7 Diesels zijn de 725TDS modellen met automaat.
Heel traag maar bij deftig warmrijden en goed onderhoud eigenlijk beresterk.
Mijn vader heeft er eentje gehad met 570.000 Km zonder veel problemen.
Wel niet laten chippen want daar kunnen ze niet tegen.
Mvg,
Kraftbayer :thumbsup:

bhpaddict:

[/quote]
740D laat je best staan,zeker in een E38.
Dan is een 730D nog beter en "iets" goedkoper in onderhoud dan eeen 740D
Technisch en financieel ga je er onderdoor als er aan een 740D kosten aankomen.
Ik kan er een paar die er meer dan 10.000Ä kosten aan gehad hebben op nog geen 200.000Km.Alles ging kapot en de auto's hadden op 3 jaar tijd meer als de helft in de garage gestaan :wow:
Koop nog maar ergens een E32 740i bij dan.
Daar kun je nog mee rijden :clap:
Kosten van een E32 kun je niet vergelijken met een E38.
Ik kan zelf de beide modellen best vergelijken en met een E32 rijd je met de helft van het budget dan van een E38.  :exited:
Beste BMW 7 Diesels zijn de 725TDS modellen met automaat.
Heel traag maar bij deftig warmrijden en goed onderhoud eigenlijk beresterk.
Mijn vader heeft er eentje gehad met 570.000 Km zonder veel problemen.
Wel niet laten chippen want daar kunnen ze niet tegen.
Mvg,
Kraftbayer :thumbsup:

[/quote]

Gewoon voor mijn eigen leerschool en begrip; wat loopt er zoal fout aan een 740D ?

Misschien moeten we dit wel in een nieuw topic steken vb E38 Diesels of zo.
We zijn dit topic aan het contamineren en voor andere potentiŽle E38 diesel kopers is dit niet op te zoeken noch terug te vinden.
Bedankt weer bij voorbaat voor je stevige ondersteuning.

gekkepe:
and i got it now....
forumauto  :wtf:
haha deed die pdc het bij jouw ook al niet?
en mss nog velgen liggen alpinas of die paraboolvelgen?

kob:
hehe
 coole bak

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie