De Werkplaats > ICE & Navigatie

Wat is de beste navigatie ?

(1/3) > >>

M-Power:
Als ik een occasie E46 M3 SMG II vind , maar er zit geen navi in , welke raden jullie dan aan om erin te laten plaatsen

- OEM BMW MK4

-CarPC

-aftermarket navi bvb

http://www.pioneer.be/nl/products/10/20/241/AVIC-D3/index.html

of met uitklapscherm

of met een harddisk

Die harddisknavigatiesystemen , zit daar ook een DVD-ROM-lezer in om bvb bijgewerkt kaartmateriaal te installeren of hoe worden die ge-updated (zit er daar1 of andere aansluiting voor laptop of moet toestel uit de wagen om HD eruit te halen ? ) en kan je dat daar ook zelf doen of kunnen enkel Pioneer-service-centra of dealers dit ?

night beemer:
ik verkoop mijn carputer als je wilt

Hans_ACS:
Citaat van: M-Power op  3 april 2007, 23:19:43Als ik een occasie E46 M3 SMG II vind , maar er zit geen navi in , welke raden jullie dan aan om erin te laten plaatsen

- OEM BMW MK4

-CarPC

-aftermarket navi bvb Citaat van: M-Power op  3 april 2007, 23:19:43Als ik een occasie E46 M3 SMG II vind , maar er zit geen navi in , welke raden jullie dan aan om erin te laten plaatsen

- OEM BMW MK4

-CarPC

-aftermarket navi bvb

http://www.pioneer.be/nl/products/10/20/241/AVIC-D3/index.html

of met uitklapscherm

of met een harddisk

Die harddisknavigatiesystemen , zit daar ook een DVD-ROM-lezer in om bvb bijgewerkt kaartmateriaal te installeren of hoe worden die ge-updated (zit er daar1 of andere aansluiting voor laptop of moet toestel uit de wagen om HD eruit te halen ? ) en kan je dat daar ook zelf doen of kunnen enkel Pioneer-service-centra of dealers dit ?

--- Einde van citaat ---

Alpine Navigatie no doubt.

tweakerwes:
Mk4 vind ik goed

Tomtom 6 vind ik nog iets beter

Carpc vind ik niet goed als navigatie (vind geen goede software ervoor)

Met al de rest heb ik geen ervaring

night beemer:
ik heb er destinator op staan, en dat werkt zeer goed. 10keer beter als een kenwood/garmin navigatie
(kristoff heeft het bewijs gezien)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie