Varia > Computers / Gaming / Multimedia

autogames en jullie setup?

<< < (47/50) > >>

Motorsport88:

--- Citaat van: Boin op 16 april 2021, 19:19:24 ---Wel, Waky rijdt 2:20 int echt op Spa met een echte SR8, zonder ‘restart’ knop als ge crashed  :toofunny:

--- Einde van citaat ---
Int echt voel je de auto ook veel beter aan, dus kan ik inkomen .
Als iemand mij een ritje in een SR8 kan aanbieden, wil ik gerust eens proberen!

Verstuurd vanaf mijn SM-G988B met Tapatalk

Boin:

--- Citaat van: Motorsport88 op 16 april 2021, 22:16:49 ---Int echt voel je de auto ook veel beter aan, dus kan ik inkomen .
Als iemand mij een ritje in een SR8 kan aanbieden, wil ik gerust eens proberen!

--- Einde van citaat ---
Op pc ist wel wat makkelijker om risico’s te pakken, gezien ge uw leven ni riskeert  :D (just a small detail)

Motorsport88:

--- Citaat van: Boin op 16 april 2021, 23:47:09 ---Op pc ist wel wat makkelijker om risico’s te pakken, gezien ge uw leven ni riskeert  :D (just a small detail)

--- Einde van citaat ---
Uiteraard

M-Power:
Motorcoureur Michael van der Mark neemt het op tegen CromoTag in de ultieme MotoGP21 Challenge :

https://evilgamerz.com/motorcoureur-michael-van-der-mark-neemt-het-op-tegen-cromotag-in-de-ultieme-motogp21-challenge/

Dr. Surge:
Bij deze, dit is mijn setup, ook al hebben we meestal veel te weinig om hem eens in gang te steken  :blink:

- Simucube OSW DD 20nm MiGe
- BJ Simracing pedalen
- Fanatec shifter
- Heusinkveld handrem
- Basshaker onder op de stoel en op de pedalen
- Samsung 49" ultrawide display 144HZ
- Sparco Pro ADV stoel op sliders
- Zelf gebouwd frame
- Drift stuur (op foto) + GT stuur met peddels (Arduino)
- Samengestelde pc voldoende om Assetto en iracing op 120 FPS continu te gebruiken

Qua games meestal iracing, momenteel de met de M4 in IMSA. En af en toe driften in assetto corsa.
De sim staat hier in de wachtruimte dus buiten mij rijden de klanten hier ook soms op.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie