Varia > Computers / Gaming / Multimedia

autogames en jullie setup?

<< < (3/50) > >>

Blue:

--- Citaat van: Bossie op 30 november 2015, 19:15:09 ---Begrijp me niet verkeerd hé, Maar wat is de reden dat je er ooit mee gestopt bent ? Ik zou hier eerst eens over denken voor dat je er geld tegen smijt 😉

--- Einde van citaat ---

Dat was toen vooral Quake en daarna ctf en andere shooters tegen een aantal kameraden (al dan niet in lan games bij ons)

Was toen leuk voor de sfeer en bashen op elkaar maar ik speelde ook graag racing games.
Toenmalig stuurtje was mega fun en heb ik me lang mee geamuseerd in gp dacht ik.

Toen kwamen andere hobby's en vooral effe geen zin in pc's.

Nu dacht ik de ac setup te gebruiken om tijdens de wintermaanden toch te kunnen rijden en circuits (zoals Ring) beter te leren kennen.
En eerlijk gezegd had ik dit alles uit het oog verloren en wist ik niet dat ze al zover stonden met force feedback stuurwielen en pedalen die zo realistisch zijn!!!

Iracing lijkt me nice maar als je idd in de game ook nog eens zaken moet kopen gaat de fun snel wegzijn.
Hopelijk kan je in ac wel vrij auto's kiezen.

Blue:
Heb wel al gelezen dat ze veel verwachten van die oculus rift

Wel geen idee van de prijs maar das uiteraard nog knapper dan eender welke grote monitor.

Blue:
Hahaha deze kerel heeft iets knap gedaan!
Gewoon een E36 dashboard in zijn kamer met zo'n stuurtje erin verwerkt!

Hoe nice is dat!!

Eri///M4:
Ben serieus aan het denken om een oculus te gaan halen voor AC in combinatie met mijn G27.  :thinking:

erq:
voor wie nog gene set-up heeft   :D

klik

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie