Varia > Verkeer en Wetgeving

Nummerplaatsticker of gewone nummerplaat!

<< < (8/9) > >>

Annelien:
De regel is simpel: de nummerplaat vooraan moet identiek zijn aan die achteraan. Stickers zijn dus nooit toegelaten.

Angelo-Taycan:
Hoe zit dit nu? Veel kans op controle als ze een kleine sticker zien?
Grote sticker met originele grootte en reflecterend enkel probleem voor keuring?

eck.9:

--- Citaat van: Angelo1994 op 13 maart 2018, 13:56:02 ---Hoe zit dit nu? Veel kans op controle als ze een kleine sticker zien?
Grote sticker met originele grootte en reflecterend enkel probleem voor keuring?

--- Einde van citaat ---

Vooraan mag enkel acryl of aluminium zijn. Sticker, in welke vorm dan ook (klein, origineel, reflecterend,...) mag gewoon niet. Nu, houdt niet in dat ik ondertussen al een jaar bol met een stickerplaat vooraan die qua afmetingen net iets kleiner is dan de originele, en nog nooit hier een boete voor heb ontvangen. Terwijl ze mij al meerdere keren aan de kant hebben gezet, maar nooit iets van hebben gezegd  :iono: blijft een beetje op eigen risico. Denk dat er een boete van €65 ofzo iets aan hangt normaal, en dan moet ge volgens mij nog gaan laten zien dat ge terug een originele hebt.

Als ge naar de keuring moet, gewoon een aluminium plaat derover plakken met dubbelzijdige twal en juuu  >:D

Angelo-Taycan:

--- Citaat van: eck.9 op 13 maart 2018, 17:59:33 ---Vooraan mag enkel acryl of aluminium zijn. Sticker, in welke vorm dan ook (klein, origineel, reflecterend,...) mag gewoon niet. Nu, houdt niet in dat ik ondertussen al een jaar bol met een stickerplaat vooraan die qua afmetingen net iets kleiner is dan de originele, en nog nooit hier een boete voor heb ontvangen. Terwijl ze mij al meerdere keren aan de kant hebben gezet, maar nooit iets van hebben gezegd  :iono: blijft een beetje op eigen risico. Denk dat er een boete van €65 ofzo iets aan hangt normaal, en dan moet ge volgens mij nog gaan laten zien dat ge terug een originele hebt.

Als ge naar de keuring moet, gewoon een aluminium plaat derover plakken met dubbelzijdige twal en juuu  >:D

--- Einde van citaat ---
Als je die er dan aftrekt komt de sticker 'iet mee?

Janske21:

--- Citaat van: Angelo1994 op 13 maart 2018, 19:34:55 ---Als je die er dan aftrekt komt de sticker 'iet mee?

--- Einde van citaat ---
Bij deftig stickers zal dit zeker niet gebeuren.
De mijne heeft toch al dikwijls de hogedrukreiniger op zich gehad en
hangt nog steeds netjes op zijn plaats.
Bij @Konrad  de mijn besteld, die zijn iets duurder dan bv één van auto5 maar
zijn dan ook top materiaal.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie