Varia > Verkeer en Wetgeving

Nummerplaatsticker of gewone nummerplaat!

<< < (7/9) > >>

Tmass:
Een vriend van me, die nota bene carrossier is, is onlangs afgekeurd op de keuring voor zijn nummerplaat omdat het een sticker is. Belachelijk gewoon !

Bossie:
Mijn ervaring is dat een sticker of statische plaat mag in de originele maten. Maar, deze moet wel nog steeds reflecterend zijn.

Een kleine sticker heb ik ook even gehad. Gespot door een die stond te flitsen en de week erna stond ik aan de bureau met een echte plaat.

Franzino:

--- Citaat van: Lectra op 28 april 2008, 16:52:53 ---Oem nummerplaathouder ofwel zo een sticker..
Al de rest ziet er niet uit vind ik..

--- Einde van citaat ---
+1

skink:
Vandaag met de wagen naar keuring harelbeke geweest.
Op de wagen zit een sticker nr plaat reflecterend en de maten van een gewoone europese nr plaat.

Toch opm gekregen erover en moet opnieuw langsgaan binnen de 3 maanden.

Vriendelijk gebleven en gevraagd aan persoon wrm dit niet kon, aangezien reflecterend en origineele maat.

Blijkt dat alle repo nr die gemaakt worden voor vooraan de wagen een erkenningsteken moeten hebben in de linker bovenhoeken de linkeronderhoekvan het witte gedeelte.
Zou regel zijn die ergens halfweg 2012 is ingevoerd
Het was niet zozeer erom te doen dat het een sticker was, maar enkel omdat die sticker dit teken niet geeft.

Phantom Five:

--- Citaat van: skink op  4 november 2016, 12:46:18 ---Vandaag met de wagen naar keuring harelbeke geweest.
Op de wagen zit een sticker nr plaat reflecterend en de maten van een gewoone europese nr plaat.

Toch opm gekregen erover en moet opnieuw langsgaan binnen de 3 maanden.

Vriendelijk gebleven en gevraagd aan persoon wrm dit niet kon, aangezien reflecterend en origineele maat.

Blijkt dat alle repo nr die gemaakt worden voor vooraan de wagen een erkenningsteken moeten hebben in de linker bovenhoeken de linkeronderhoekvan het witte gedeelte.
Zou regel zijn die ergens halfweg 2012 is ingevoerd
Het was niet zozeer erom te doen dat het een sticker was, maar enkel omdat die sticker dit teken niet geeft.

--- Einde van citaat ---

Inderdaad dit moet erop staan sinds ze nummerplaten langs voor scannen.
De ene keuring let er op en de andere weer niet. Net zoals onze blauwe vrienden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie