Auteur Topic:  storing op radio??  (gelezen 1389 keer)

Offline michiel

• Trade Count: (0)
  • Pre-Qualifying
  • **
storing op radio??
« Gepost op: 26 maart 2007, 14:40:07 »
ik heb de laatste tijd als ik mijn achterruitverwarming opzet als ik naar de radio aan het luisteren ben altijd veel storing. Vroeger had ik daar geen last van, is zo ineens gekomen zonder iets aangepast te hebben. Iemand soms een gedacht aan wat dit zou kunnen liggen?

Offline Datake

• Trade Count: (+1)
  • Race Legend
Re: storing op radio??
« Reactie #1 Gepost op: 26 maart 2007, 15:12:32 »
ik heb de laatste tijd als ik mijn achterruitverwarming opzet als ik naar de radio aan het luisteren ben altijd veel storing. Vroeger had ik daar geen last van, is zo ineens gekomen zonder iets aangepast te hebben. Iemand soms een gedacht aan wat dit zou kunnen liggen?

hmm misschien slecht contact? kzie nie in hoe nen weerstand anders storing kan veroorzaken...

Offline michiel

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 26 maart 2007, 15:47:47 »
ik vond het ook raar. Maar zal dan voor zeker te zijn al mijn aansluitingen eens nakijken, misschien is der ergens ietske losgeraakt?

-Menrik-

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2007, 20:28:49 »
Dat komt geloof ik doordat de radioantenne van veel E36's onder of langs de achterruit loopt, en misschien daardoor een verkeerd signaal krijgt?  ???

TIP: Luister CD's ;) ;D

Offline FlyingDevil

• Qualifying
    • www.autoslievens.be
« Reactie #4 Gepost op: 2 april 2007, 12:59:09 »
uw achterste ruit ne keer goed ontvetten  ;)
Grtz Bart

Offline BeemerJohn

• World Champion
« Reactie #5 Gepost op: 11 april 2007, 20:32:44 »
Ik had dat ook gehad. Als je op cs ga kijken sta er iets over. Ik moest toen van beemerfreak eens gaan kijken in de koffer naar een bepaald stuk (sta er een foto bij op cs). Ik heb nooit de tijd gevonden om te gaan zien en het is al een eindje dat ik erzelfs geen last meer heb. Misschien je ruit onvetten zoals FlyingDevil zegt.