De Werkplaats > ICE & Navigatie

Carpc

<< < (2/6) > >>

bmwstijn:
dat lijkt mij echt fijn om zoiets in je auto te hebben se  ;)

tweakerwes:

--- Citaat van: giovio op 23 maart 2007, 11:22:26 ---Fantastisch, dus dat oem scherm werkt gewoon via aux? maar dan heb je nog steeds een radio module nodig?

--- Einde van citaat ---

Ja de radiomodule heb je zeker nog nodig.
Ik wil bedoelen dat ik mijn carpc inschakel door naar aux te gaan.

PsynceFiction:
Ik heb het gehad en verkocht. Was er niet echt tevreden van. Ik stak er ook den tijd niet in. Het begon al met een hoge frequentie onder de muziek als ik accelereerde met de wagen. Kabels te dicht bij elkaar ofzo... 't Is fijn als 't allemaal tegoei werkt. En blijkbaar bij jou wel Tweakerwes. Proficiat trouwens. Ziet er zéér smooth uit man! ;)

tweakerwes:

--- Citaat van: PsynceFiction op 23 maart 2007, 11:27:09 ---Ik heb het gehad en verkocht. Was er niet echt tevreden van. Ik stak er ook den tijd niet in. Het begon al met een hoge frequentie onder de muziek als ik accelereerde met de wagen. Kabels te dicht bij elkaar ofzo... 't Is fijn als 't allemaal tegoei werkt. En blijkbaar bij jou wel Tweakerwes. Proficiat trouwens. Ziet er zéér smooth uit man! ;)

--- Einde van citaat ---

Nee ik heb geen problem met ruis in mijn geluid. Juist als de carpc niet aanstaat en ik naar aux ga dan hoor ik mijn toerental in mijn luidsprekers. Maar als de carpc aanligt is dat weg.
Maar uw carpc was met niet met een oem scherm geplaatst? ofwel?
Bij mij is nog alles oem, dus alles werkt nog
Als ik mijn auto start heb ik nog altijd mijn radio, cd, navi, tv tuner,...

Bort:
Das een alternatorstroring, ligt niet persé aan de carpc.  Heel moeilijk weg te krijgen.  Ook één van de redenen waarom mijn installatie er ni meer in steekt :(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie