De Werkplaats > ICE & Navigatie

Carpc

<< < (6/6)

M-Power:
Voor degenen die in de wagen tv willlen kijken en die een carputer (carpc) of laptop hebben zijn er nu ook USB2 DVB-T-sticks :

http://www.hardware.info/nl-BE/news/ym%2BclJqZwp2a/Gigabyte_lanceert_twee_USB_TV_dongles/

http://www.hardware.info/nl-BE/news/ym%2BckpqUwpma/Pinnacle_introduceert_PCTV_DVBT_Flash_Stick/

Bart:
Heb ik der ook al ingehad... moet het alleen nog ff deftig monteren allemaal... s inderdaad wel leuk, heb ook een draadloos keyboard met geint touchpad, want je kan moeilijk surfen met die knoppen he...
Heb zelfs al een i-drive shuttle ezien voor de i-bus, doet hetzelfde als de linker draaiknop van het scherm, maar ziet eruit als een i-drive shuttle.
Ik heb m aangesloten aan de K7 input kwa audio, kwam mij iets makkelijker uit.
Zit alleen nog wat te klooien ivm de aan/uit switch. Heb nu een SOS knop van een E65 die ik daarvoor wil gebruiken.

tweakerwes:

--- Citaat van: Bart op 18 april 2007, 21:05:21 ---Heb ik der ook al ingehad... moet het alleen nog ff deftig monteren allemaal... s inderdaad wel leuk, heb ook een draadloos keyboard met geint touchpad, want je kan moeilijk surfen met die knoppen he...
Heb zelfs al een i-drive shuttle ezien voor de i-bus, doet hetzelfde als de linker draaiknop van het scherm, maar ziet eruit als een i-drive shuttle.
Ik heb m aangesloten aan de K7 input kwa audio, kwam mij iets makkelijker uit.
Zit alleen nog wat te klooien ivm de aan/uit switch. Heb nu een SOS knop van een E65 die ik daarvoor wil gebruiken.

--- Einde van citaat ---

aan/uit switch? gebruik je de tv-tuner als video input misschien?
Ik heb geen aan/uit switch

night beemer:
mijn carputer staat te koop als ge wilt, hij ligt nu in de winkel voor het nieuwe moederbord

@bartbmw, check pm

jpuype:
Daar ik ook aan het knoeien ben met een carpc, zou je me meer uitleg
kunnen geven van de functies die uw CarPc vervult, en wat de verschillende
programma's plug-ins zijn die je hiervoor gebruikt?

Met vriendelijke groeten,
Jurgen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie