De Werkplaats > ICE & Navigatie

Carpc

(1/6) > >>

tweakerwes:
kga hier eens wat foto's posten van mijn carpc die er nu al meer dan een jaar inzit.  :-X
Kzou nu niet meer zonder kunnen, heb mijn cd lader al eruit gesmeten omdat ik die toch niet meer nodig heb.
En als er een iemand een cd mee heeft dan kan ik het nog in mijn scherm steken.

Wat kan ik nu allemaal ermee doen.
- 80gb harde schijf voor films en mp3's
- Via wifi mijn carpc updaten met mp3's en films
  en internetten ook als er een onbeveiligd signaal is. (En er zijn er veel)
- dia show met foto's op mijn scherm
- Dvd laten afspelen
- achteruitrij camera (is nog niet aangesloten)
- OBD monitoring. (nog niet aangesloten maar obd kabel is al verlengd naar de koffer)

Alle bedieningen worden via de knoppen van mijn scherm bediend, tenzij ik internet dan moet ik mijn draadloze muis en oprolbaar toetsenbord bovenhalen.
Als ik naar het menu wil gaan van de carpc moet ik naar aux gaan door op mode te drukken en dan komt mijn
carpc scherm erop. Druk ik nog eens op mode dan zit ik terug bij mijn radio.
Vroeger was het aangesloten op mijn cd lader maar ik had wat problemen met de cd emulation.
De video signalen van de carpc wordt niet op de tv tuner aangesloten maar rechtreeks op de navi.

De carpc gebruik ik nu hoofdzakelijk om mp3 te beluisteren.
Nu heb ik altijd een groot deel van mijn collectie bij.
Er ligt ook een usb kabel naar de middenconsole om een usb stick of toetsenbord in te steken.

tweakerwes:
nog wat meer foto's

Bort:
knap knap :)

giovio:
Fantastisch, dus dat oem scherm werkt gewoon via aux? maar dan heb je nog steeds een radio module nodig?

tweakerwes:
Nog wat foto's van de carpc zelf:
De carpc word nog ingebouwd dat je hem niet meer ziet. Nu ligt hij nog gewoon in mijn koffer.
Normaal kan hij in de plaats van de cd lader.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie