Varia > Computers / Gaming / Multimedia

Telenet VS Belgacom VS TV-Vlaanderen

<< < (2/13) > >>

Kurt:
Die INDI is ook van wel willen en niet kunnen, is niets interactief aan. Ik ben eens benieuwd wat ik voor mijn gewoon kabel abonement mag gaan neertellen als die van telenet hier de boel hebben overgenomen. Op het digitale markt met al zijn concurentie zullen ze het geivesteerde bedrag van de overname niet zo snel kunnen terug verdienen. Dus het zal het mogen opgehoest worden door diegene met een gewoon kabelabonement want die kunnen toch nergens anders heen.

Ik heb nu al ruim een jaar Belgacom tv en ben daar zeer tevreden over. Maar voor de extra tv heb ik nog steeds mijn gewoon kabelabonement.

devildriver:
Waar ik woon zou er binnen het jaar nog altijd geen Belgacom zijn,daarom Telenet genomen.heb die formule ,snel internet express net 12gb,digitaal tv en telefoneren 24 op 24 voor 55 euro per maand. het enige wat ik al heb voorgehad ,is dat mijn tevetheek niet opengaat,dan bel je gewoon naar telenet en binnen de 5 min is hij gereset; grt

Yves:

--- Citaat van: E90 driver op 27 februari 2008, 14:43:18 ---Die INDI is ook van wel willen en niet kunnen, is niets interactief aan. Ik ben eens benieuwd wat ik voor mijn gewoon kabel abonement mag gaan neertellen als die van telenet hier de boel hebben overgenomen. Op het digitale markt met al zijn concurentie zullen ze het geivesteerde bedrag van de overname niet zo snel kunnen terug verdienen. Dus het zal het mogen opgehoest worden door diegene met een gewoon kabelabonement want die kunnen toch nergens anders heen.

Ik heb nu al ruim een jaar Belgacom tv en ben daar zeer tevreden over. Maar voor de extra tv heb ik nog steeds mijn gewoon kabelabonement.

--- Einde van citaat ---

Dat is eerder van willen, maar niet mogen. Het feit dat daar niks interactiefs aan is hebben we te danken aan Telenet. Die huren een bepaalde dienst van Interelectra/Infrax voor een termijn van 50 jaar. Doordat die dienst nogal ruim omschreven is, iets in de zin van 2 weg communicatie over de kabel, en dat Telenet daar het absolute alleen gebruikrecht op heeft, mag INDI nu zelf geen interactieve digitale tv aanbieden. Heel spijtig natuurlijk, daarom ook dat Infrax en Telenet naar een nieuwe oplossing gegaan zijn en dat is het digitale platform van Infrax verkopen aan Telenet. Er zijn echter wel afspraken betreffende de prijs van dat kabelabo, dus zeker de eerste jaren moet je geen grote prijsboost verwachten. Helaas heeft Belgacom momenteel roet in het eten gegooid, vandaar dat het allemaal wat aansleept.

s2000jan:
ben telenet-klant-van-het-eerste-uur (telenet internet en digi tv)

geen klagen hierover, behalve over de lousy software kwaliteit van de digibox (die regelmatig 'hangt' en/of 'traag' is)

zertyx:

--- Citaat van: devildriver op 27 februari 2008, 14:48:39 ---Waar ik woon zou er binnen het jaar nog altijd geen Belgacom zijn,daarom Telenet genomen.heb die formule ,snel internet express net 12gb,digitaal tv en telefoneren 24 op 24 voor 55 euro per maand. het enige wat ik al heb voorgehad ,is dat mijn tevetheek niet opengaat,dan bel je gewoon naar telenet en binnen de 5 min is hij gereset; grt

--- Einde van citaat ---

Gewoon de electriciteit eens uitrekken van de digibox of digicorder en het probleem is ook opgelost. Dan reset hij opnieuw alles en kan je weer goed werken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie