Varia > Computers / Gaming / Multimedia

Telenet VS Belgacom VS TV-Vlaanderen

<< < (9/13) > >>

Avus_3.0:
Ik heb deze enkele maanden geleden al omgeruild naar het nieuwere model. Zitten enkele nieuwe features op zoals spraakherkenning op de afstandbediening wat zeer handig is, Youtube & netflix kijken via de digibox. Maar ik ondervind toch meer problemen dan bij de vorige digibox. Hapert soms, geluid ineens slecht --> eventjes naar instellingen gaan en terug ok en als je radio aan't luisteren bent springt hij soms ineens terug op tv...

Wat ik ook voor heb is dat ik vlak voor nieuwjaar een brief gekregen heb om te zeggen dat ze stoppen met de Fluo abonnementen en deze veranderen in klik s. Dit zou niets veranderen aan de kostprijs maar heb al 2x een factuur gehad die een pak duurder is dan de vorige facturen. Heeft er hier nog iemand dit voor?

sini:
Telenet of Proximus, keuze kan aan de hand van hun aanbod online geraadpleegd worden, kwaliteit kan variëren in sommige adressen kan het zijn dat Proximus verbinding beter is dan Telenet en omgekeerd, geldt voor alle providers.

Aanbieding dat blijkbaar nog weinig bekend lijkt te zijn: Tadaam.be
"Onbeperkt" surfen, 
mobiel data dus geen vaste bekabeling, modem kan overal verplaatst worden (boven, beneden, buitenverblijf, caravan, boot,...)
lost sommige wifi problemen omdat modem overal aansluitbaar is.
Interessant voor wie op verschillende adressen woont
Nog niet perfect, prijs is voor sommigen al een argument

Rikske_007:

--- Citaat van: ghost_N54 op 31 januari 2020, 11:06:26 ---ze zullen weer wa geld nodig hebben waarschijnlijk

--- Einde van citaat ---

Als je het artikel zou gelezen hebben staat er: " “Een belangrijk onderdeel van de software wordt niet meer aangeboden door de leverancier. Als een gevolg daarvan kunnen de decoders binnenkort het digitale televisiesignaal niet langer op een juiste manier ‘lezen’"
De partner van Telenet gaat de encryptiesleutel niet meer ondersteunen, volgens mij zijn ze hiermee ook niet opgezet.

M-Power:
Orange knipt in aantal mobiele abonnementsformules :

https://www.hln.be/geld/consument/orange-knipt-in-aantal-mobiele-abonnementsformules~a678f500/#comments

Dat werd tijd want in de wirwar aan formules zou een kat haar jongen niet gevonden hebben

M-Power:
Telenet verhoogt tarieven voor internet, tv en telefonie

https://www.hln.be/consument/telenet-verhoogt-tarieven-voor-internet-tv-en-telefonie~aaab179c/

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie