Varia > Computers / Gaming / Multimedia

Telenet VS Belgacom VS TV-Vlaanderen

(1/13) > >>

lili:
Wat zijn jullie ervaringen met digitale TV en wat is de beste optie om te nemen?

Ik moet binnen enkele maanden een nieuwe aansluiting aanvragen dus alle wegen zijn open want ik begin van op 0, heb dus nog geen internet bij Telenet of Belgacom...

Ik heb over TV vlaanderen al veel goed gehoord.

Yves:

Als ge voetballiefhebber zijt natuurlijk Belgacom. Bijkomend voordeel is dat je geen 21euro 2 maandelijks moet betalen voor een kabelabo. Nadeel is dat je per tv een decoder nodig hebt, met een (voorlopig) maximum van 2 tv's. Thuis staan er 3, dus moet ik toch mijn kabelabo behouden. Spijtige is wel dat verhoudingsgewijs het bijhorende internet abo van Belgacom altijd net iets minder goed is dan dat van Telenet (bij vergelijkbare prijzen).

Een voordeel van Telenet is dat gratis een aantal digitale zenders hebt vanaf het moment dat je een digibox koopt. Zonder extra abo te betalen dus.

TV Vlaanderen is met een schotelantenne, maar dan raad ik u eerder aan van gewoon een schotelantenne te kopen met een dreambox die ge via internet kunt updaten.

laurens e21:
wij zijn gaan zien voor belgakom tv en die man van het verkooppunt heeft ons gezegt dat we in een grijze zone zitten(wat dat ook mag betekenen) en wij daarom geen belgakom tv kunnen krijgen
dat is wel iets dat je bij telenet niet kunt voor hebben

Kurt:

--- Citaat van: laurens e21 op 27 februari 2008, 14:19:22 ---wij zijn gaan zien voor belgakom tv en die man van het verkooppunt heeft ons gezegt dat we in een grijze zone zitten(wat dat ook mag betekenen) en wij daarom geen belgakom tv kunnen krijgen

--- Einde van citaat ---

Wij zitten hier in Limburg qua telenet digitale tv zelfs in een zwarte zone  :D

Yves:

--- Citaat van: E90 driver op 27 februari 2008, 14:27:26 ---
--- Citaat van: laurens e21 op 27 februari 2008, 14:19:22 ---wij zijn gaan zien voor belgakom tv en die man van het verkooppunt heeft ons gezegt dat we in een grijze zone zitten(wat dat ook mag betekenen) en wij daarom geen belgakom tv kunnen krijgen

--- Einde van citaat ---

Wij zitten hier in Limburg qua telenet digitale tv zelfs in een zwarte zone  :D

--- Einde van citaat ---

INDI he, er zijn trouwens verregaande gesprekken voor een overname door Telenet. Moest Belgacom geen klacht hebben ingediend, dan was dat nu waarschijnlijk al rond geweest.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie