Mijn Voertuig > 7 Reeks

199X - E38 - 728i

<< < (2/6) > >>

tweakerwes:

--- Citaat van: Sonny op 11 februari 2008, 16:11:28 ---Nu nog 20" en tis subliem!

--- Einde van citaat ---
Ik denk dat 20" misschien iets te zal zijn?
Ik zelf zou graag 19" staggered set-up 225 vooraan een 255 achteraan.
Maar voorlopig zijn het deze bbs velgen die erop komen. 18" met bandenmaat 235/50.
Weet er toevallig iemand waar ik zo een bbs logo kan krijgen voor in het midden van de velg?

tweakerwes:

--- Citaat van: Frits op 11 februari 2008, 15:19:33 ---Die E38 is toch echt een beestig schoon model he!

--- Einde van citaat ---

Ik vind dat ook.
En tis nen echte cruisebak. Voor lange afstanden neem ik hem altijd mee ipv mijn E46 325ci

Maar uwen M5 is toch mijnen droombak.  :bow:

E36club.be:
heb je auto zien staan tweakerwess :)

was je er toen ook vrijdag na 16uur ? (denk het niet want ze praten allemaal Frans en verstond er gene jota van  ;D) Tenzij je ook tweetalig bent hé ;)

greetz  :)

tweakerwes:

--- Citaat van: psychotronik op 11 februari 2008, 16:26:40 ---heb je auto zien staan tweakerwess :)
was je er toen ook vrijdag na 16uur ? (denk het niet want ze praten allemaal Frans en verstond er gene jota van  ;D) Tenzij je ook tweetalig bent hé ;)

--- Einde van citaat ---
Yup, ik was er vrijdag rond 17:45.
Denk niet dat je er was, want kheb daar genen nederlandstaligen gezien buiten stef en manu.
En mijn frans is nu ook zo super niet.

E36club.be:

--- Citaat van: tweakerwes op 11 februari 2008, 16:35:36 ---
--- Citaat van: psychotronik op 11 februari 2008, 16:26:40 ---heb je auto zien staan tweakerwess :)

--- Einde van citaat ---
Yup, ik was er vrijdag rond 17:45.
Denk niet dat je er was, want kheb daar genen nederlandstaligen gezien buiten stef en manu.
En mijn frans is nu ook zo super niet.

--- Einde van citaat ---

rond die tijd was ik juist weg denk .... :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie