Varia > Verkeer en Wetgeving

Nieuwe trajectcontroles voor E17 en E40

<< < (4/31) > >>

DHL:
Op de N42 hebben ze ook een trajectcontrole geplaatst. Mooi recht stuk, geen bebouwing, geen bomen, geen zijstraten,... niks. Dus net een stukje waar je al eens wat gas gaf. Gebeurden op dat stuk quasi nooit ongevallen. Begrijpe wie begrijpen kan.

Zelfde N42 snelheid omlaag van 90 naar 50 op een groot stuk. Niemand die zich eraan houdt behalve eens een koene ridder die dan een hele sliert wagens en camions meezuigt.
Iedereen rijdt er minstens 70. Ben geflitst, op een zondagavond om 20.30h. Verkeersveiligheid mijn kl... ja.
R4, gebeuren heel uitzonderlijk eens ongevallen. In t weekend lege snelweg daar. Geflitst, op een zondagnamiddag. Totaal geen verkeer was er.

Ne mens zou lastig worden op d'een duur lol

M-Power:
Technische problemen met trajectcontroles binnenkort van de baan : hier word je gecontroleerd :

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/technische-problemen-met-trajectcontroles-binnenkort-van-de-baan-hier-word-je-gecontroleerd~afcbe03d/

Avus_3.0:

--- Citaat van: M-Power op 17 januari 2020, 00:00:24 ---Technische problemen met trajectcontroles binnenkort van de baan : hier word je gecontroleerd :

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/technische-problemen-met-trajectcontroles-binnenkort-van-de-baan-hier-word-je-gecontroleerd~afcbe03d/

--- Einde van citaat ---

Blijkbaar staan op deze kaart niet alle trajectcontroles op. Bij ons in Puurs op de N16 en N17 zijn er ook 2 trajectcontroles. Zouden deze er niet opstaan omdat ze nog niet werken of omdat deze op gewestwegen staan?

bostonvert:
Dacht niet dat ik dit ooit ging zeggen maar de trajectcontrole in mijn straat is eindelijk operationeel en ik ben er echt enorm tevreden over! Geen al te drukke straat maar wel een belangrijke verbinding richting Vollezele. Er ligt  al lang een bloembak die eerder als chicane diende dan als vertrager....

Is 50 maar regelmatig zag je mensen er met meer dan 100 doorknallen, is een straat vol met huizen en veel wandelaars waar het dus echt niet ok is. Tot 4 maal toe al ruzie gekregen wegens overdreven snelheid van andere weggebruikers dus soms is het echt wel nuttig een trajectcontrole. Nu rijdt 80% van de mensen mooi aan 50 en het is echt een wereld van verschil!

gfk807:

--- Citaat van: bostonvert op 18 januari 2020, 14:25:19 ---Dacht niet dat ik dit ooit ging zeggen maar de trajectcontrole in mijn straat is eindelijk operationeel en ik ben er echt enorm tevreden over! Geen al te drukke straat maar wel een belangrijke verbinding richting Vollezele. Er ligt  al lang een bloembak die eerder als chicane diende dan als vertrager....

Is 50 maar regelmatig zag je mensen er met meer dan 100 doorknallen, is een straat vol met huizen en veel wandelaars waar het dus echt niet ok is. Tot 4 maal toe al ruzie gekregen wegens overdreven snelheid van andere weggebruikers dus soms is het echt wel nuttig een trajectcontrole. Nu rijdt 80% van de mensen mooi aan 50 en het is echt een wereld van verschil!

--- Einde van citaat ---

Ik snap je volkomen en iedereen wil weinig verkeer en geluid in zijn straat maar hierdoor kunnen we binnenkort allemaal beter te voet gaan en is rijplezier nog  0,0000  :iono:

En hoe meer er nog van die rotte trajectcontroles bij komen hoe meer ne mens alleen nog eens kan gas geven in de kleine straatjes dus... >:(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie