Varia > Verkeer en Wetgeving

Nieuwe trajectcontroles voor E17 en E40

<< < (29/30) > >>

Avus_3.0:
Opgelet de trajectcontroles Drongen-Aalter richting Brugge werken en ze zijn blijkbaar opgesplitst in 3 delen. Cruise control dus best op max 127 zetten daar.

(Boetes zijn niet van mij maar zag ze passeren in een andere groep)

Liquid Li0n:
ik zet cruise control op 129 km/u (teller) en dat is 126/127 op gps en so far so good.

Wky:

--- Citaat van: Liquid Li0n op 19 mei 2022, 13:30:42 ---ik zet cruise control op 129 km/u (teller) en dat is 126/127 op gps en so far so good.

--- Einde van citaat ---

Living on the edge  ;D

midas:

--- Citaat van: Avus_3.0 op 19 mei 2022, 13:09:04 ---Opgelet de trajectcontroles Drongen-Aalter richting Brugge werken en ze zijn blijkbaar opgesplitst in 3 delen. Cruise control dus best op max 127 zetten daar.

(Boetes zijn niet van mij maar zag ze passeren in een andere groep)

--- Einde van citaat ---

Ik kan niet anders dan dit overdreven schandelijk vinden, 3 boetes op hetzelfde traject en op hetzelfde tijdstip en dit voor 4km/u te snel met correctie. :thinking:

hmn_pwr:
De creativiteit van onze overheid kent geen grenzen  >:D

En wat we in Vlaanderen doen, doen we beter???
'k Ben helemaal geen belgicist maar als je kijkt naar Oosterweel, het PFAS dossier, enz. waar de Walen noch de Brusselaars iets mee van doen hebben, maken onze Vlaamse politici het even bont. En als het VB samen met de N-VA zouden besturen in Vlaanderen,  dan zullen veel van hun kiezers merken dat vooral eigen rijk volk eerst is. En de gewone man evenveel het gelag zal betalen als nu. Dat ze samen de 50% behalen zie ik net niet gebeuren, het zijn communicerende vaten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie