Varia > Verkeer en Wetgeving

Nieuwe trajectcontroles voor E17 en E40

<< < (3/30) > >>

Avus_3.0:
Bij ons in Bornem/Puurs zijn de trajectcontroles op de N16 (90kmh) en de N17 (50-70kmh) ook in werking sinds deze maandag.
Ze staan ook weer typisch zeer slecht aangegeven en een perfecte baan om eens door te trappen, bij deze bent u gewaarschuwd...

Monky:
Maandag 2x de n17 gedaan  :censor:
Tzal al ne nipte worden vrees ik.

midas:

--- Citaat van: midas op 30 januari 2018, 07:09:40 ---Lang leve regelnicht Weyts  >:D

--- Einde van citaat ---

Die begint fel op mijn systeem te werken,koop dan maar eens een snelle wagen...................... :blink:

Phantom Five:

--- Citaat van: midas op 31 januari 2018, 07:20:29 ---Die begint fel op mijn systeem te werken,koop dan maar eens een snelle wagen...................... :blink:

--- Einde van citaat ---
Die werkt me van dag 1 al op mijn systeem en inderdaad men kan en mag snelle wagens kopen maar men mag ze niet gebruiken voor wat ze zijn.

jan.van.gent:

--- Citaat van: Freke op 30 januari 2018, 21:38:21 ---Bij ons in Bornem/Puurs zijn de trajectcontroles op de N16 (90kmh) en de N17 (50-70kmh) ook in werking sinds deze maandag.
Ze staan ook weer typisch zeer slecht aangegeven en een perfecte baan om eens door te trappen, bij deze bent u gewaarschuwd...

--- Einde van citaat ---
How shit...
van waar tot waar loopt die trajectcontrole?

Oef, net opgezocht, de trajectcontrole start daar waar ik er net af moet. al een chance!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie