Varia > Computers / Gaming / Multimedia

Apple Iphone

(1/717) > >>

Lectra:
Ze zijn eigenlijk nog niet te krijgen maar toch zie je ze al af & toe..
Is er iemand die al 1tje heeft gekocht in het buitenland of laten meebrengen, overkomen ?
Zoja wat zijn je bevindingen....

http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/wa/RSLID?nnmm=browse&mco=277C10A7&node=home/shop_iphone

JeePee:
Ne maat heeft zo ne iphone sinds een week of 2 in zijn bezit en kmoet zeggen  :o
Me want one  ;)
Wat dat ding allemaal niet kan, en de kwaliteit van het beeld, echt knap ..
Het enige wat mij tegenhoudt is dat het nogal een redelijk groot is voor ne "gsm", ik had het persoonlijk graag iets compacter

PsynceFiction:
Lijkt me allemaal héél leuk maar wat is de standby-tijd van zo'n toestel? Hoelang duurt het vooral je moet opladen?

Ik had vroeger ook een Motorola Smartphone maar die heb ik van miserie weggedaan omdat het meer aan de lader hing dan dat hij in m'n broekzak zat. ::)

BBB:
Na het zien van de 24min durende guided tour moet ik zeggen dat ik er toch ook ene wil.  :)
Maar hetgeen Psynce zegt is heel correct, veel van die gsm's met groot scherm en fototoestel ed gaan niet lang mee qua batterij...

-Menrik-:

--- Citaat van: PsynceFiction op 27 oktober 2007, 20:20:11 ---Lijkt me allemaal héél leuk maar wat is de standby-tijd van zo'n toestel? Hoelang duurt het vooral je moet opladen?

Ik had vroeger ook een Motorola Smartphone maar die heb ik van miserie weggedaan omdat het meer aan de lader hing dan dat hij in m'n broekzak zat. ::)

--- Einde van citaat ---
Et voila, stond gewoon op de website... ;)

Battery        Talk time: Up to 8 hours
                   Standby: Up to 250 hours
                   Internet use: Up to 6 hours
                   Video playback: Up to 7 hours
                   Audio playback: Up to 24 hours

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie