De Werkplaats > ICE & Navigatie

navigatie

(1/2) > >>

Datake:
Wie weet of de navigatie op de foto gemakkelijk te upgraden valt naar een MK4 ? is dat gewoon een 16:9 scherm erin en in de koffer upgraden naar een MK4? Of moet je kabelboom toestanden gaan doen...?

Yves:
tweakerwes vanop cs gaat daar een antwoord op hebben denk ik.

jdb:

--- Citaat van: yc3006 op 10 februari 2007, 14:21:53 ---tweakerwes vanop cs gaat daar een antwoord op hebben denk ik.

--- Einde van citaat ---
Frits heeft dat in z'n m5 toch ook ge-upgraded, die zal da ook wel weten.

Frits:
Gewoon 16/9 scherm en de lezer in de koffer vervangen.  Voor de rest nog 1 stekkerke ergens losdoen, en achter in die nieuwe navi steken.  Bij de MKII (ik denk dat er ne MKII bij dat 4/3 scherm hoort), zit de GPS ontvanger apart, en bij de MKIII en MKIV zit dat bij in die lezer.  Maar ge hebt dus wel degelijk alle kabels die ge nodig hebt.

Is in totaal een uurke werk, misschien iets meer, afhankelijk van de opties die de wagen heeft.  Die GPS ontvanger zit helemaal vanachter, dus ge moet al die prul één voor één demonteren, eer ge eraan kunt om da stekkerke uit te trekken.

Datake:

--- Citaat van: Frits op 10 februari 2007, 22:39:31 ---Gewoon 16/9 scherm en de lezer in de koffer vervangen.  Voor de rest nog 1 stekkerke ergens losdoen, en achter in die nieuwe navi steken.  Bij de MKII (ik denk dat er ne MKII bij dat 4/3 scherm hoort), zit de GPS ontvanger apart, en bij de MKIII en MKIV zit dat bij in die lezer.  Maar ge hebt dus wel degelijk alle kabels die ge nodig hebt.

Is in totaal een uurke werk, misschien iets meer, afhankelijk van de opties die de wagen heeft.  Die GPS ontvanger zit helemaal vanachter, dus ge moet al die prul één voor één demonteren, eer ge eraan kunt om da stekkerke uit te trekken.

--- Einde van citaat ---

thanks frits...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie