Varia > Computers / Gaming / Multimedia

Mobile Vikings

<< < (2/20) > >>

Monky:
Gho ik heb nu base en heb er echt geen problemen mee  :-\
Of tenzij weet ik niet wat beter is natuurlijk.

Wat wel zo is dat base vroeger slechter was maar heb gehoord dat dat nu niet meer is. Nouja dacht er zelf ook aan om zo een kaartje aan te vragen voor een maandje!

Blue Shark:
24november stap ik ook over van proximus naar M V !! mijn broer heeft het al een jaar en heeft er nog geen problemen mee ondervonden ;) het voordeel is dat je niet vast hangt met een abbo ;) :razz:

PJ_9911:
Ik stap in augustus ook over. Zit al 4 jaar bij Mobistar. Woekerprijzen vergeleken met mobile vikings. Mijn iPhone staat altijd op edge. Ik schakel 3G uit want de helft van de tijd zit je toch op edge en je verliest telkens connectie bij de overschakeling van 3G naar edge. Én de batterij is sneller leeg

kristof/e30:
Op mijn werk zitten we (ik ook) bij Primus mobile.

Spotgoedkoop, zeker in vergelijking met andere providers.

Voorbeeld: Mijn vrouw lag bij proximus aan 150 euro p/maand, nu bij primus aan 60 euro p/maand!

manos:
het loont zeker ns de moeite om van tijd tot tijd je factuur ns te bekijken en je belgedrag op te schrijven (aantal min, aantal sms'en, data-verbruik).

ik zie dagelijks te hoge facturen van P of M, die bij ons (B) stukken goedkoper kunnen (waarmee ik B zeker ni de hoogte wil inschieten, hoor).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie