Varia > Computers / Gaming / Multimedia

Mobile Vikings

<< < (5/20) > >>

dannyro:
Ik ben vorig jaar overgestapt van Base naar Proximus omdat het 3G netwerk van Base niet te ontvangen is aan de Belgische kust waar ik ong 5 maand per jaar verblijf.
Dat was zelfs op aanraden van de technische dienst van Base waar ik men probleem had voorgelegd mbt tot de kust. Daar is me zelfs medegedeeld dat er in de nabije toekomst niet veel verandering in ging komen omdat eerst Brussel aan de beurt ging komen voor uitbreiding van het 3G netwerk. Met men Proximus abbo heb ik aan de kust wel een hele goede 3G dekking en gebruik ik de hotspot functie van men iPhone zonder problemen. Is wel niet goedkoop  :(
Moest het zo zijn dat MV (Base netwerk) al wel te ontvangen is aan de kust dan hoor ik het graag.
Zal me anders ook eens een prepaid kaartje van MV aanschaffen om te testen.

Monky:
Vorige keer had ik in knokke toch 3G. Is wel al even geleden!
Vroeger zat ik veel in cadzand(net over grens, andere kant van 'het zwin') toen ik nog base had, en daar kon ik wel connectie maken met hun netwerk(nu gaat het hier niet over internet) en dat kan ik met MV precies niet meer. Ik zit er wel niet meer zoveel als vroeger dusja!

PJ_9911:
Ik ben sinds gisteren en mobile viking! Ik was het echt meer dan beu bij mobistar. Door de boete die ik wss nog zal moeten betalen aan mobistar doe ik geen winst/ verlies, maar kan ik wel de personal hotspot gebruiken, mijn belkrediet opsparen en opgebruiken in het buitenland. Maar nu zit ik al op 15euro winst omdat ik m'n broer al heb kunnen overhalen om over te stappen  :)

Ik vind het netwerk stabieler dan dat van mobistar. De snelheid van edge is beter dan bij mobistar, surfen op mijn mac via de edge verbinding van mn iphone gaat héél vlot!

FTW :razz:

Deze had ik een tijdje geleden ook eens op twitter gelanceerd:

Lectra:
En iedereen hier nog steeds tevreden van ?
Ik overweeg ook een overstap...

Monky:
Als je veel smst/weinig belt en vaak op internet wil via gsm is dit geen slechte keuze.
Soms ligt er wel eens iets plat maar dat is vrij snel opgelost altijd.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie