Varia > Computers / Gaming / Multimedia

Mobile Vikings

<< < (3/20) > >>

Monky:
Iemand die de formule 'surf and mail' van base heeft ??
Dan moet je zo een bericht doen en gaat het bepaalde bedrag van je krediet.

Iemand hier ervaring mee? of die me iets meer kan vertellen?

manos:
Surf & Mail 5 : 5 voor 50Mb
Surf & Mail 10 : 10 voor 500Mb

"Surf5" of "Surf10" sms'en naar 1912 (voor prepaid) of 1908 (voor postpaid).

Borz:
En mocht je bij JIM zitten ( dochterbedrijfje van Base? ), stuur dan: Wap200MB naar 1985, dan krijg je 2GB voor 10 EUR.... En dan gewoon maandelijks Wap10mb voor 1 EUR bijkopen ( ook sturen naar 1985 ), om 10mb BIJ te kopen, waardoor dus je nog ongebruikte 2GB behoudt + 10 MB extra. Dan kost ya internet dus 1 EUR per maand ofzo.

manos:

--- Citaat van: Borz op 15 november 2010, 10:43:03 ---En mocht je bij JIM zitten ( dochterbedrijfje van Base? ), stuur dan: Wap200MB naar 1985, dan krijg je 2GB voor 10 EUR.... En dan gewoon maandelijks Wap10mb voor 1 EUR bijkopen ( ook sturen naar 1985 ), om 10mb BIJ te kopen, waardoor dus je nog ongebruikte 2GB behoudt + 10 MB extra. Dan kost ya internet dus 1 EUR per maand ofzo.

--- Einde van citaat ---

recent nog geprobeerd?

is nochtans al lang vervangen door de 5 - 500Mb bundel....

GeDi:
Ik ben van verleden maand ook bij Mobile Vikings en voor mij is dat zeker zo goed als Telenet(Mobistar) wat ik ervoor had ;)
Ik dacht eerst een abonnement bij Proximus te nemen,maar daar konden ze blijkbaar met al de wil van de wereld ;) mijn telefoonnummer niet overdragen.Veel uitleg,maar weinig service.Bij MV was er ook een probleem met nummeroverdracht(blijkbaar was mijn nummer ergens geblokkeerd?),maar die hebben dat wel snel in orde gemaakt.
1000 sms'en en 2GB data tijdens de maand na opladen is meer dan voldoende voor mij,zelfs het uur bellen voor die 15 euro is meestal genoeg.
Op gebied van ontvangst is het niet minder goed dan Mobistar,maar die zijn ook geen kampioenen in ontvangst.Tot nu toe heb ik wel overal ontvangst gehad,maar natuurlijk maar weinig 3G.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie