Varia > Computers / Gaming / Multimedia

Mobile Vikings

(1/20) > >>

Monky:
Wie is er hier bij mobile vikings?
En zijn jullie er content van?
Zijn er genoeg smsjes/kredit/...

b_ken:
Ja, mijn dochter en ik, al geruime tijd, en we kunnen er niets slecht van zeggen.
Of je genoeg sms'en hebt weet ik niet, ik weet niet hoeveel jij er nodig hebt he.   ;)

Iksree:
 :repost:

Search functie gebruiken  ;)

:locked:

Edit : on second hand, het is toch iets uitgebreiders wat hier gevraagd word... en in het andere topic zou het als off-topic gezien kunnen worden.

Re-opened  ;D

Monky:
Jah ik vergeet dat soms, mijn excuses.
De dingen die ik hier vraag komen daar inderdaad niet meteen aan bod.

Maar om nog eens terug te komen op wat daar gezegd wordt:
Zijn die connecties en netwerkproblemen al wat stabieler? Of is het nog altijd niet denderend?

Iksree:
Mobile Vikings = Base.

Base dekking is imho niet denderend. Ik ken personen wat niet kunnen bellen op plaatsen waar ik nog vlot bereik (halve ontvangst) heb met Proximus om te bellen.
Ik veronderstel als de "beldekking" al niet denderend is, dat de mobiele datadekking al helemaal niet proper gaat zijn.

Nu moet ik er ook bijvertellen dat Proximus een pak duurder is als BASE.
Het is een beetje een BMW met een Ford vergelijken  :imho:

Ik lees meer negatief over Mobile vikings dan goed, dus ik trek er mijn conclusies uit, maar ik wil dan ook altijd & overal mijn mails kunnen controleren, dingen opzoeken, etc etc
Ook ben ik niet voor het hele principe van 'werken via een ander zijn zendmasten'.... Ik hou dan ook weer niet van tussenschakels.. Waarom omwegen maken als je rechtstreeks kan gaan?
Kwaliteit en service kost geld  :imho:, en dat maakt de éne duurder maar beter als de andere.

Opzoekwerk op het internet brengt je al direct veel bij hoor, er bestaan zeer veel threads over mobile vikings.
9lives.be heeft er hier ook zeker van.

Moest je echt geďnteresseerd zijn om Mobile Vikings eens te testen, dan kan je toch gewoon een SIM-kaartje met een bepaald pre-pay bedrag kopen, en naar hartelust uitproberen.
Staat het je dan aan, schakel je om naar een abo, staat het je niet aan, dan smijt je het in de vuilbak  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie