De Werkplaats > ICE & Navigatie

HP Pocket PC

<< < (2/5) > >>

PsynceFiction:

--- Citaat van: casper op 20 februari 2007, 12:47:51 ---Zoeits is ook goed... ¨isschien nog steviger dan die dat je achter je interieurtrim zet...

Hoe beg je dat gemakt, want echt handig ben ik niet  ;)

--- Einde van citaat ---

Zeide gij nu nˇg zat man?!  ???

:P

casper:

--- Citaat van: PsynceFiction op 20 februari 2007, 12:56:49 ---
--- Citaat van: casper op 20 februari 2007, 12:47:51 ---Zoeits is ook goed... ¨isschien nog steviger dan die dat je achter je interieurtrim zet...

Hoe beg je dat gemakt, want echt handig ben ik niet  ;)

--- Einde van citaat ---

Zeide gij nu nˇg zat man?!  ???

:P

--- Einde van citaat ---

Staan inderdaad wel wat fouten in... Moet dringend gaan zien voor een ander toetsenbord, want dees flipt serieus.

Gisteren wel terug opstap geweest ja  ;D... ben in verlof he  ;)

Iksree:
Wel,

bij mij staat de navigatie gemonteerd waar eerst m'n Carkit van BMW stond.
Na het afdraaien van de Gsm houder, bleef er een plaatje met 4 schroeven zitten op de complete houder.
In het midden was deze voorzien van schroefdraad.
Toen heb ik, de zuignap verwijderd van m'n tomtom, en het plaatje dat vastzat op mijn Pocket PC houder, voorzien van een extra gaatje, waar een schroef doorkon voor in die schroefdraad te draaien.
Simpelweg vastgedraaid, en de houder erop geklikt.

Ik zal in de loop van de week het systeempje ff uit mekaar nemen, en foto'kes posten, dan ziet ge ongeveer hoe ge zoiets wel in mekaar krijgt.
Ik heb hem vroeger ook aan m'n ventilatieroosters steken gehad, maar daar had ik minder goede ervaringen mee

casper:
Dus is opzoek gaan naar ne steun voor een carkit...

Werkte gij met bluetooth of de gewoon antenne?

Iksree:
Ik heb spijtig genoeg nog een gewone antenne :/
De steun van de carkit loopt volledig door tot onder het handschoenenkastje.
Dat kabeltje verdwijnt dus gewoon achter de steun in, tot onder m'n dashboard, en daar heb ik de antenne onder m'n dashboard ingelegd.
Werkt prima voor me.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie