Mijn Voertuig > 7 Reeks

199x - E38 - 730i

<< < (2/4) > >>

BrechtV:
Nog enkele van de E38, kwaliteit is niet zo goed van de foto's, is ook met de telefoon genomen allemaal.

BrechtV:
Denk eraan om nog een ander setje velgen aan te schaffen voor de E38, ook nieuwe achterlichten(zitten barstjes in, en staan erg mat), rood/wit of zwarte(smoke), maar weet ik nog niet, kom er maar niet uit. Hetzelfde voor de voorpinkers, heldere of ook smoke.
Mochten we voor smoke kiezen, zou mss zwarte velgen of deels zwarte met lip een goeie keuze zijn. De meningen hierover zijn erg verschillend.
Wat zouden jullie voorstellen ?

gr brecht

BeemerJohn:

--- Citaat van: Bertone op  6 maart 2009, 16:28:08 ---nie zie ik liever diene oldtimer zenne :)

--- Einde van citaat ---

+1  :wow:

Stiggie:
E38  V8  :thumbsup:

BrechtV:

--- Citaat van: Stig op 14 maart 2009, 00:51:35 ---E38  V8  :thumbsup:

--- Einde van citaat ---

Idd een V8 3L, loopt mooi.

@BeemerJohn
Was een mooie wagen, maar kunt er te weinig mee rijden, oltimer wetgeving is te beperkt. Ook een beetje te weinig goede momenten om ermee deftig te rijden. Zit daar een V8 6.6L in, dus kracht meer dan genoeg, hebben wel spijt dat ie ging maar een wagen is niet gemaakt om stil te staan, daarvan gaan ze vlugger kapot ook. Hij krijgt intussen een nieuwe kans in NL, beter zo, want deze wagens zeldzamer te worden in Europa. Toch kun je nog erg veel stukken krijgen ervoor, zelfs nieuw. Moet je dan invoeren meestal zelf of via. In '78 reed ik met ongeveer dezelfde, was toen mijn 2de wagen, heel veel plezier aanbeleeft, da wel.
gr Brecht

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie