Mijn Voertuig > 7 Reeks

2005 - E65 - 745d - verkocht!

<< < (33/33)

Individualizer:

--- Citaat van: sach op  8 maart 2010, 18:51:19 ---Jammer dat de 7 weg is ....
Maar de  :///M: is een goei vervanger !

Hopelijk heb je der veel leute mee  ;)

--- Einde van citaat ---

Ja, morgenochtend is 'm pas weg...
Veel hartzeer zal ik er niet van hebben, ik heb er 45000km mee gereden en dat was genoeg.
Ik sta nu te popelen om een auto van 13-14j oud te kopen - 'k sta versteld van mezelf   ;D

Individualizer:
En hij is verkocht, maar niet zonder slag of stoot...
Ik zat in Brussel en heb het aan 't vrouwke overgelaten. Ik verwachtte niet zoveel problemen maar de verkoop heeft efkes 8 uur geduurd.
Omdat de "capeau" niet open ging (kabel gebroken), heeft ze vlug nog nr de garage mogen rijden en daar zonder afspraak binnenvallen met 4 fransen aan haar zijde  ;D Die moesten het chassisnr kunnen zien (begrijpelijk) en dat stond enkel daar... Om de motorkap te openen, moesten ze de bumper en voorlichten te demonteren. Uiteindelijk heeft ze de auto daar moeten achterlaten, we moesten wachten tot na de middag voor ze eraan konden beginnen. De fransen moesten nog een andere auto oppikken dus die gingen dat eerst doen. Net voor 15u telefoon gekregen de auto klaar was en dat die fransen alweer door de toonzaal zweefden  ;D ;D Op voorhand hadden ze gezegd dat het mogelijk was dat de motorkap niet meer goed ging sluiten als ze de kabel geforceerd hadden.. En zo was het blijkbaar ook  ;D ;D De boel dan maar compleet afgeplakt met ducktape, daarna nog van roeselare terug nr brugge om de papieren te regelen en de 4 individual velgen van 20" in de auto te proppen  ;D Daar gaat haar verlofdag, maar de auto is verkocht...

Gregory Vvk:

--- Citaat van: Individualizer op 11 maart 2010, 19:21:58 ---En hij is verkocht, maar niet zonder slag of stoot...
Ik zat in Brussel en heb het aan 't vrouwke overgelaten. Ik verwachtte niet zoveel problemen maar de verkoop heeft efkes 8 uur geduurd.
Omdat de "capeau" niet open ging (kabel gebroken), heeft ze vlug nog nr de garage mogen rijden en daar zonder afspraak binnenvallen met 4 fransen aan haar zijde  ;D Die moesten het chassisnr kunnen zien (begrijpelijk) en dat stond enkel daar... Om de motorkap te openen, moesten ze de bumper en voorlichten te demonteren. Uiteindelijk heeft ze de auto daar moeten achterlaten, we moesten wachten tot na de middag voor ze eraan konden beginnen. De fransen moesten nog een andere auto oppikken dus die gingen dat eerst doen. Net voor 15u telefoon gekregen de auto klaar was en dat die fransen alweer door de toonzaal zweefden  ;D ;D Op voorhand hadden ze gezegd dat het mogelijk was dat de motorkap niet meer goed ging sluiten als ze de kabel geforceerd hadden.. En zo was het blijkbaar ook  ;D ;D De boel dan maar compleet afgeplakt met ducktape, daarna nog van roeselare terug nr brugge om de papieren te regelen en de 4 individual velgen van 20" in de auto te proppen  ;D Daar gaat haar verlofdag, maar de auto is verkocht...

--- Einde van citaat ---

Al bij al een goed einde hé  :thumbsup:

MaxBimmer:

--- Citaat van: Individualizer op 11 maart 2010, 19:21:58 ---En hij is verkocht, maar niet zonder slag of stoot...

--- Einde van citaat ---

Versjast naar parijs bij god ?!  :o hoogstwaarschijnlijk dan wel als taxi ...
amai, ik zou stress krijgen in uw vrouw haar plaats  :blink:  chapeau dat die fransen het geduld konden opbrengen voor dat lange wachten... ik heb hier thuis potentiele kopers voor minder zien vertrekken ...  :-X

succes met de nieuwe! M3 E36 is indd pure nostalgie! spijtig dat het type wat verziekt is door de jarenlange johnny relatie met die new-kids... maar tijd heelt alle wonden;D hier liggen ook nog boekjes van pakweg 10j geleden waarin E36 M's op dikke wielen staan te pronken op een of andere cover... memories!

benieuwd naar de opvolger ;) :thumbsup:

Individualizer:

--- Citaat van: MaxBimmer op 16 mei 2010, 15:08:26 ---

--- Einde van citaat ---

Versjast naar parijs bij god ?!  :o hoogstwaarschijnlijk dan wel als taxi ...
amai, ik zou stress krijgen in uw vrouw haar plaats  :blink:  chapeau dat die fransen het geduld konden opbrengen voor dat lange wachten... ik heb hier thuis potentiele kopers voor minder zien vertrekken ...  :-X

succes met de nieuwe! M3 E36 is indd pure nostalgie! spijtig dat het type wat verziekt is door de jarenlange johnny relatie met die new-kids... maar tijd heelt alle wonden;D hier liggen ook nog boekjes van pakweg 10j geleden waarin E36 M's op dikke wielen staan te pronken op een of andere cover... memories!

benieuwd naar de opvolger ;) :thumbsup:

--- Einde van citaat ---

Ja "de opvolger" heeft al een hele evolutie gekend. Eerst 123d, dan van Z4 coupé 3.0 nr Z4M coupé, nr E36 M3, dan E46 M3, om uiteindelijk de stranden op... Mini cooper S (JCW). Nog deze zomer zullen we een "oudere" kopen waarmee we heel wat trackdays gaan doen, dat zal een 2004-2005 worden en krijgt de nodige vitamientjes mee (200pk+). Na veel nadenken is zijn fun + track de belangrijkste voorwaarden aan deze auto, in het dagelijkse leven missen we onze 2de auto niet echt... Als het concept mini hier aanslaat (en dat verwacht ik wel) dan zouden we volgend jaar een nieuwe bestellen die dan de daily wordt van mijn vrouw. De eerste mini blijft dan wel als tracktoy, en de cabrio mag dan de garage in en wordt dan wat gespaard voor zomerse dagen (mijn vrouw wil die "nooit wegdoen"  En ze lijkt het te menen ;D)...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie