Mijn Voertuig > X Reeks

X5 - geen touch scherm wegens voorraad problemen?

<< < (4/4)

mrDoxie:

--- Citaat van: midas op  7 november 2021, 14:10:53 ---Voor zover ik weet zal er op mijn wagen de optie draadloos laden ontbreken,en het is te hopen dat het enkel daarbij blijft.
In jouw wagen zal er zeker wÚl een scherm instaan dat volledig met de i-drive knop zal werken, maar zonder dus de aanraak functie.Indien jouw leveringstermijn nog ver weg is kan het wel zijn dat dit probleem opgelost zal zijn tegen dan.
Maar er zijn veel tekorten als men het US forum leest. :thinking:

--- Einde van citaat ---

Voor mij is op dit moment enkel de Harmon Kardon vervallen. 

De wireless charger kon ten tijde van de bestelling niet meer besteld worden.

Ondertussen blijft het enige informele antwoord van BMW Belgie, dat mijn auto niet ge´mpacteerd zal zijn voor het touchscreen. Productieweek staat op 50.

Nu het nieuws meer en meer bekend raakt, blijf ik het jammer vinden dat er totaal geen formele communicatie is naar klanten met een lopende bestelling.

https://www.autoblog.nl/nieuws/breek-bmw-gooit-touchscreen-overboord-1050080

Zoals je aangeeft, als je op het US forum leest dan zijn er best veel problemen. Maar veel alternatieven zijn er niet vrees ik..

Hego:
Net mijn X5 45e besteld. Momenteel was er enkel de HK niet te krijgen, was voor mij ook geen must, dus geen probleem. Levering eind mei 2022, maar achteraf een telefoontje gekregen dat hij mogelijks een maand vroeger kan komen omdat ze de bestelling van een stockwagen konden annuleren/aanpassen.

mrDoxie:

--- Citaat van: Hego op 16 december 2021, 18:11:05 ---Net mijn X5 45e besteld. Momenteel was er enkel de HK niet te krijgen, was voor mij ook geen must, dus geen probleem. Levering eind mei 2022, maar achteraf een telefoontje gekregen dat hij mogelijks een maand vroeger kan komen omdat ze de bestelling van een stockwagen konden annuleren/aanpassen.

--- Einde van citaat ---

Mijn bestelling dateert van september. Ik was vandaag bij de dealer and hij stond op code 151, wat zou beteken dat hij in productie is.  Alle opties lijken er nog op te zitten.  Op de US fora is de rust teruggekeerd en huidige productie batches hebben ook weer het touch scherm! 

Dus de sterren staan goed op dit moment voor levering februari of Maart gok ik. Ik heb geen idee hoe lang het transport duurt van fabriek tot dealer.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie