Mijn Voertuig > X Reeks

2022 - G05 - X5 - 45e M-sport

(1/1)

kefkie:
Hierbij mijn nieuwe daily eens voorstellen.

Door een verandering van statuut werd het tijd om een opvolger te zoeken voor mijn V90.

Terug een Volvo? Had nog mogelijk geweest, want een XC90 blijft wel iets knap maar de nieuwe Volvo policy om de topsnelheid tot 180 te beperken zei nee.
Even gekeken naar een Range Rover Velar, maar die was kleiner, minder goed afwerkt en bijna even duur.
Dan eens gaan rijden met een A6 55 competition om dan uiteindelijk toch bij bmw eens langs te gaan voor een X5, ik dacht deze veel te duur ging zijn maar het "viel" nog wel mee. Dat blijft een beetje een droomauto omdat mijn broer in begin jaren 2000 een X5 4.4i had en dan blijft zo'n X5 wel hangen ook al is dat totaal niet vergelijkbaar meer.

Aangezien zowat elke X5 een black on black M-pack op 22" wielen is, wilde ik dus geen zwart en ook geen M pakket  :razz:

Dus bij deze:
X5 45e met M pakket
Individual Tansanitblau II
Zwart leder interieur. Ik had mijn zinnen op cognac gezet maar mijn vrouw zei njet omdat ik veel met -vuile- werkbroeken of jeansbroeken in de auto zit.

Standaard zit er al heel wat op een hybride maar volgende opties heb ik er nog bijgenomen:
Business pack plus (comforttoegang, comfortzetels en heat pack(verwarmd stuur, verwarmde middenconsole, verwarmde armsteun));
Travel pack (panodak, scheidingsnet, zonnegordijnen,);
Trekhaak;
Getinte ramen;
Verwarmde en gekoelde bekerhouders;
Harman/Kardon surround sound;
Draadloos opladen voor de gsm;
Bijkomende zwarte elementen (grill en uitlaten).

En nu begint het wachten en hopelijk is deze iets betrouwbaarder dan de V90  :toofunny:

Ben.:

--- Citaat van: kefkie op 20 september 2021, 13:08:51 ---Hierbij mijn nieuwe daily eens voorstellen.
Door een verandering van statuut werd het tijd om een opvolger te zoeken voor mijn V90.

Aangezien zowat elke X5 een black on black M-pack op 22" wielen is, wilde ik dus geen zwart en ook geen M pakket  :razz:

Dus bij deze:
X5 45e met M pakket
Individual Tansanitblau II
Zwart leder interieur. Ik had mijn zinnen op cognac gezet maar mijn vrouw zei njet omdat ik veel met -vuile- werkbroeken of jeansbroeken in de auto zit.

...

En nu begint het wachten en hopelijk is deze iets betrouwbaarder dan de V90  :toofunny:

--- Einde van citaat ---

Mooi vooruitzicht!

Al je klanten Cognac kleur aanprijzen....  ::)  :razz:

MVW:
Mooie upgrade! De 45e lijkt me het best verkopende model? Andere motorisaties zie je precies amper rijden

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie