BMW Algemeen > BMW Nieuws

M3 G80 sedan ,( G81 Touring ) en M4 Coupé G82 (+CSL pag5) , M4 Cabrio G83

<< < (5/33) > >>

joggink:
Die performance uitlaat  :wiggleyes:

Er is zelfs een performance tankdop in carbon?  :thinking:

Full black valt het idd al bij al nog mee maar ik vind dat ze iets te veel de cheap-tunerlook-weg zijn ingeslagen.

Lt_Castillo:

--- Citaat van: F31J op 23 september 2020, 19:21:08 ---Prachtig! Ik vind het front ook super. Ik verkies de looks van de M3 boven de M4, die ziet er toch wat forser en agressiever uit.

Dat het allemaal weer wat meer uitgekast is lag in de lijn der verwachting. Een 'echte' M moet opvallen om zich op uiterlijk vlak nog te kunnen onderscheiden van een gewone 3 met (meestal) een basic motor met M sportpakket, M-remmen, enz.. . Dat heeft BMW zelf wat in de hand gewerkt.

Hopen negatieve commentaren op het wereldwijde web. Maar wacht maar, binnenkort willen ze er stiekem allemaal eentje. Zo gaat het altijd als er een model met wat afwijkende, opvallende designs op de markt komt.

--- Einde van citaat ---

+1.

Ik vind de nieuwe M3 ook wel lekker om naar te kijken. Zelfs het groene kleur met zwarte velgen kan me bekoren.
Zoiets mag opvallen. Als ik een gestylde elegante wagen wil, dan shop ik wel bij een sportief Engels merk (op voorwaarde dat ik het betalen kan).

De M4 spreekt me niet aan. Maar de M3 des te meer.

Woodykipo:
Helemaal niet mijn meug :-\

juve:

--- Citaat van: r1sthebest op 23 september 2020, 21:18:41 ---Zullen waarschijnlijk (jammer genoeg) bijna allemaal wagens op de firma worden zeker. 😔

--- Einde van citaat ---

Een G80 vergelijkbaar met F80 geconfigureerd is toch een 10% verschil. Als je niet te gek doet en een 300€ ex BTW/maand brandstof verbruikt zit je toch snel aan een totale kost van 45.000/jaar op de zaak met een vrij basis M3 comp (alles geteld inclusief belastingen, verworpen uitgaven ...), terwijl je met een vergelijkbare F80 door lagere CO2 en catalogusprijs toch onder de 40.000 kon blijven. Dus ofwel 'puur professioneel' mee rijden, maar ik denk dat je op de zaak beter wacht op de touring en die in LV gooit als je een speeltje wil. Nu ja, als onze groene jongens 2026 doordrukken kun je hier natuurlijk het effect nog krijgen van 'de laatste keer gek doen', als corona u ondertussen niet financieel genekt heeft.

Mijn F80 gaat in elk geval zodra de renting afgelopen is naar de privé, met uitgespaard VAA en taksen kan ik met gemak BIV, taks en verzekering als loon uitkeren. En wat zinvollere zaken doen op de zaak dan alles in de bodemloze put van de overheid te gooien.

Het helpt wel dat ik nog altijd geen fan ben van de snuit om nuchter te denken, want qua interieur vind ik hem top.

midas:

--- Citaat van: Win op 23 september 2020, 19:30:02 ---BIV :blink:

--- Einde van citaat ---

Ondanks dat er bijna een blanco bestelbon bij de dealer ging liggen voor een M3 in porto blauw ben ik als particulier niet meer bereid om het bijna VIJFvoudige  biv tarief te betalen aan een nieuwe G80. :censor:
Persoonlijk vind ik de grote nieren nog meevallen met een donkere buitenkleur. :thumbsup:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie