BMW Algemeen > BMW Nieuws

M3 G80 sedan ,( G81 Touring ) en M4 Coupé G82 (+CSL pag5) , M4 Cabrio G83

<< < (3/33) > >>

r1sthebest:
.

r1sthebest:
.

r1sthebest:

--- Citaat van: Bakerman911 op 23 september 2020, 19:58:15 ---Full Black zal die top zijn

--- Einde van citaat ---

U vraagt, wij draaien 😃😉

smeersd:

--- Citaat van: F31J op 23 september 2020, 19:21:08 ---Prachtig! Ik vind het front ook super. Ik verkies de looks van de M3 boven de M4, die ziet er toch wat forser en agressiever uit.

Dat het allemaal weer wat meer uitgekast is lag in de lijn der verwachting. Een 'echte' M moet opvallen om zich op uiterlijk vlak nog te kunnen onderscheiden van een gewone 3 met (meestal) een basic motor met M sportpakket, M-remmen, enz.. . Dat heeft BMW zelf wat in de hand gewerkt.

Hopen negatieve commentaren op het wereldwijde web. Maar wacht maar, binnenkort willen ze er stiekem allemaal eentje. Zo gaat het altijd als er een model met wat afwijkende, opvallende designs op de markt komt.

--- Einde van citaat ---

Zit wel veel waarheid in, maar er is een wezenlijk verschil tussen er wat breder en afgetraind uitzien of verslaafd zijn aan anabolen  :wiggleyes:

smeersd:

--- Citaat van: Bakerman911 op 23 september 2020, 19:58:15 ---Styling kan ik nog mee leven, Full Black zal die top zijn :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
BIV is idd zot :wow: :wow: :wow:

--- Einde van citaat ---

spannend  :wiggleyes:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie