Mijn Voertuig > Z Reeks

2011 - E89 - Z4 - 2.5iA sDrive23i - Zwart

(1/23) > >>

BMW-rebel:
Hey

Ik ben al een hele tijd lid van deze site (Eigenlijk sinds de start van deze site...) maar door omstandigheden ben ik, op enkele topics volgen na, niet echt meer actief geweest op deze site...
Deze week ga ik mijn E39 525d 2001 inruilen voor een E89 Z4. Foto's volgen later...

Het enige wat ik nu al weet over deze auto is dat hij is ingevoerd vanuit Duitsland.
- Zwart
- Automaat met flippers aan het stuur
- Xenon
- Sportophanging
- Parkeersensoren voor en achter
- ...
- Ik weet eigenlijk absoluut niet wat er van opties te verkrijgen was in die tijd en wat er standaard allemaal op zou moeten staan...
- Navigatie heeft ze niet...

In 2016 was ik eigenlijk al een beetje verliefd op de Z4 maar wou de E39 niet meteen weg doen omdat ik echt graag met deze auto rijd... Volgens mij zijn die 525d motoren van 2001 onverwoestbaar, mist de juiste zorgen uiteraard... En hoe meer kilometers op dit blok kwamen, hoe beter deze rijd... De souplesse van dit blok is echt een zaligheid... Ik ga dit nooit kunnen overtreffen, de beste wagen die ik ooit gehad heb en zal hebben... (Daarom dat ik bij het inwisselen een 6cilinder moet hebben...)
Nu, dit blok is inderdaad onverwoestbaar maar al de rest daarrond is echt aan het slijten... + Je geraakt door die emissienormen nergens meer binnen... Nu is het dus tijd voor iets anders... De keuze viel dus nu... Ofwel serieus kosten maken aan deze 5reeks en ermee verder rijden... Ofwel gaan voor een Z4...

Het gaat dus een Z4 worden!!

Heb al wat testjes gedaan met de auto en alles is super alleen heeft de lak wel wat TLC nodig!! Er is veel mee maar de carwash gereden...

Snorkel:
Als het alleen maar de lak is, dan is dat nog wel tof om zelf weer op orde te zetten.  :)

Alvast proficiat met de aankoop. Net op tijd voor het mooie weer  :D

d.fine:
Proficiat! Benieuwd naar de foto's :thumbsup:

BMW-rebel:
Dit is al een eerste foto...
Morgen ga ik er om...

Snorkel:
Canberra Beige interieur  :thumbsup: :D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie