Dank je allemaal, ja het kleur is de max. Wit en grijs en zwart is zeker knap maar daar zijn er genoeg van. Beetje kleur is altijd leuk. Die niewue M4 gezien in Sakhir Orange, is ook wow.
Die laatste foto is echt wel heel geslaagd, de wagen was nog maar paar weken ingeschreven en stond in Rijsel (er is daar geregeld een exclusieve car en oldtimer meeting, dat zullen er verschillende hier wel kennen) en plots zien we deze foto op facebook verschijnen maar zonder nummerplaat (weggeshopt). Bij navraag bleek het wel degelijk deze te zijn en hebben we hi-res fotos gekregen met en zonder nummerplaat. De tweede foto is van een andere spotter zijn pagina.
@yakkoox : eerste jaar taks en BIV was net over de 8,000 euro. Op de tanden bijten en "overschrijving" klikken op PC banking....de E46 en nieuwe F80 zijn beide stukken goedkoper inderdaad. Maar ja, ik moest per se een V8 hebben, dan is het mijn eigen dikke schuld.
@Dylan-SRD : Haja, jij was die zwarte touring he? Klopt, we stonden naast jou. En maar prutsen om die zwarte nummerplaat erop te houden...viel er altijd af.
Ik vond het wel tof en kijk uit naar de foto's en het filmpje. en die platen zijn een mooie herinnering/trofee !