Mijn Voertuig > Z Reeks

1999 - E36/8 - Z3 - 2.8 - Coupé

(1/56) > >>

Hugo 81:
Zodus, de meeste wisten al dat ik stillekes aan op zoek was naar een deftige z3 coupe, na het vertrek van mijn e36 cabrio hoorde ik via den "tam tam" dat die van Kenson eventueel de deur uit mocht, de timing was dus perfect en heb onmiddelijk contact met hem opgenomen en diezelfde week nog gaan kijken. Ik was onmiddelijk verkocht, ik wist me niet goed waaraan ik me moest verwachten tijdens een testritje maar alles aan deze wagen klopt gewoon, en is imo met geen enkele "normale" e36 te vergelijken. Zalige wagen. Voorschotje betaald en de week erna gaan ophalen. Deze is reeds voorzien van een KW v3 schroefsetje, bastuck auspuff, kleine 90000km's, en op mechanisch vlak voelt hij super aan...

Plannen: je zou het hem niet meteen aangeven op foto maar hij is eigenlijk zeer slecht gespoten, de snuit heeft redelijk wat steenslag, en verder wat lichte gebruiksschade, wat normaal is voor een auto van 13 jaar.
Dus deze zal dit najaar de carrosserie binnengaan voor een complete respray in dezelfde kleur: montreal.
Als we dan toch bezig zijn wordt ook de vooruit vervangen (sterretjes) en verder de joinkes rond de deurklinken vervangen, zijn ook wat verduurd. Iedereen weet dat ik ne "lakfreak" ben dus zal ie er na de winter optisch zeer zuiver moeten bijstaan. Verder komt er ook nog een mooi 3-delig wiel op en zal ie nog een klein beetje zakken. Niet zo zot als mijn e36 coupe want daarvoor rijdt deze Z3 gewoon té goed. Ondertussen heb ik ook nog mijn witte e36 die te koop staat en krijgt uiteraard ook nog de nodige zorgen...

Nuff' said, pics...

Barney:
Proficiat! Knappe wagen!
Kleurtje staat hem goed! Ga je vast veel plezier aan beleven!

d.fine:
Proficiat! Zalige coupe die we reeds kennen ;D

Hugo 81:
Yes ;D ik nu ook bij de Z-mannen..  ^-^

Jussi:
Je was me helaas net voor. Ik heb er ook nog contact voor opgenomen. Ach ja: first come, first served.  ;) Mijn zoektocht gaat voort.

Deze blijft tenminste in goede handen. Ik wens je er erg veel plezier mee!  :thumbsup:

P.S. Als ik er zelf 1 vind, wil ik graag eens komen luisteren en kijken naar die Bastuck. Ik ben erg benieuwd hoe die klinkt op verschillende toerentallen en vooral of er geen dreun ontstaat tegen 120km/u etc.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie