Auteur Topic:  Niet werkende link naar PSG Wheels.  (gelezen 365 keer)

Offline JMM

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
Niet werkende link naar PSG Wheels.
« Gepost op: 31 augustus 2021, 13:47:20 »
Gisteren een bericht met een link gekregen van de webmaster (dadoke) via mijn persoonlijke mail met de vermelding dat het topic verplaatst is maar die link geeft helaas een fout in de pagina weer.

Uiteraard hierop geantwoord maar kreeg vandaag een mail terug met de mededeling dat mijn antwoord niet werd geaccepteerd omdat blijkbaar de webmaster zijn postvak vol zit.

Kan hier enige hulp geboden worden?

PS: Het gaat om deze link:  http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=69493.new;topicseen#new

...en deze ook niet:  http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=69493.0
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2021, 13:56:59 door JMM »

Offline dadoke

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Crashed!
Re: Niet werkende link naar PSG Wheels.
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2021, 15:03:39 »
Dat forumonderdeel zou niet zichtbaar mogen gestaan hebben, daarom dat dat aangepast is.
Maar hoe ben jij trouwens op dat topic terechtgekomen?

En best dat je Frits per mail contacteert met je vragen, werkt veel beter dan iets posten op het forum.

Offline JMM

• World Champion
« Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2021, 15:09:13 »
Frits is niet makkelijk te bereiken dus ik dacht, laat ik het even zo proberen voor iets dat niet zo dringend is en dus niet nodig vind om hem daarover te gaan bellen of mailen..

Maar je eerste opmerking begrijp ik niet direct, hoezo niet zichtbaar mogen gestaan hebben? Ik heb toch een link van je gehad? Is er iets wat ik mis?  :thinking:

Offline dadoke

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Crashed!
« Reactie #3 Gepost op: 31 augustus 2021, 15:14:13 »
Frits is niet makkelijk te bereiken dus ik dacht, laat ik het even zo proberen voor iets dat niet zo dringend is en dus niet nodig vind om hem daarover te gaan bellen of mailen..

Maar je eerste opmerking begrijp ik niet direct, hoezo niet zichtbaar mogen gestaan hebben? Ik heb toch een link van je gehad? Is er iets wat ik mis?  :thinking:

Dan zal die mail/link niet van mij gekomen zijn ...
Heb jij mogelijk gegoogled op "PSG Wheels" en zo doorgeklikt naar de bimmerboard pagina?
Alleszins het forum werkt weer zoals het hoort, feit dat die link niet werkt is normaal gedrag.

Offline JMM

• World Champion
« Reactie #4 Gepost op: 31 augustus 2021, 16:39:12 »
Nee hoor, niet via de site van PSG Geel.

Hier een copy/paste van het bericht die ik via mijn persoonlijke mail heb gekregen, gisteren:

Een topic dat jij in de gaten houdt, is verplaatst naar een ander board door dadoke.

Bekijk het topic hier: http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=69493.new;topicseen#new
Als je niet meer op de hoogte wilt worden gehouden van updates van dit topic, gebruik dan deze link: http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?action=notify;topic=69493.0

Met vriendelijke groet,

Het Bimmerboard  team.

Offline JMM

• World Champion
« Reactie #5 Gepost op: 2 september 2021, 07:44:31 »
Welk topic is het nu waar foto's van Frits zijn verschillende velgen staan of eventueel een correct werkende link daar naartoe?

Offline Avus_3.0

• Trade Count: (0)
  • World Champion
« Reactie #6 Gepost op: 2 september 2021, 11:33:10 »
Welk topic is het nu waar foto's van Frits zijn verschillende velgen staan of eventueel een correct werkende link daar naartoe?

Ik denk dat het topic is weggehaald omdat vermoedelijk frits geen sponsor meer is van bimmerboard. (Staat niet meer op de pagina van de sponsors)

Ik had in een ander topic ook een link gevonden naar de pagina die je zoekt maar dat was dezelfde als hierboven en werkt dus ook niet meer.

http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=69493.0

Je zal via Facebook of Instagram opzoek moeten gaan naar foto's & informatie van de velgen die hij al gemaakt heeft.  ;)
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline BIG charlie

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
« Reactie #7 Gepost op: 2 september 2021, 11:36:16 »
Beste is gewoon langs PSG zelf rijden.
Info uit eerste hand en verschillende modellen van wielen "live" te zien.
Ben er vorige week nog geweest en zijn knappe modellen bij  :thumbsup:
F32 428I Glacier Silber
F45 225XE iPerformance Platingrau
Kawasaki Versys 1000

Former BMW cars: E21-320.6 - E30-316i - E30-320i - E34-525i - E36-318is - E36-318i cab - E92-320d - E81-116i - F21Lci-116Ed - F45-218d

Offline JMM

• World Champion
« Reactie #8 Gepost op: 2 september 2021, 13:46:24 »
Ben reeds bij Frits geweest vandaag.  ;)
Vermoede al dat het met sponsoring te maken had.

Had wel verwacht dat het Bimmerboard team na mijn eerste vraag hierover mij meteen zou informeren en dan was het duidelijk geweest maar soit, zo erg is het nu ook weer niet.

Offline BIG charlie

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
« Reactie #9 Gepost op: 2 september 2021, 14:29:07 »
Ben reeds bij Frits geweest vandaag.  ;)

:thumbsup: En iets gezien naar uw goesting ?  ;)
F32 428I Glacier Silber
F45 225XE iPerformance Platingrau
Kawasaki Versys 1000

Former BMW cars: E21-320.6 - E30-316i - E30-320i - E34-525i - E36-318is - E36-318i cab - E92-320d - E81-116i - F21Lci-116Ed - F45-218d

Offline JMM

• World Champion
« Reactie #10 Gepost op: 2 september 2021, 14:34:55 »
Nee, niks naar mijn goesting maar mijn idee/ontwerp zal asap doorgestuurd worden naar de fabrikant... ;D

Verder info in mijn M2 topic.

« Laatst bewerkt op: 2 september 2021, 14:37:36 door JMM »