Auteur Topic: [G2X] BMW i4 - 4 gran coupé - HiFi - Subwoofter  (gelezen 412 keer)

Offline MikeC

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
[G2X] BMW i4 - 4 gran coupé - HiFi - Subwoofter
« Gepost op: 19 augustus 2021, 12:05:46 »
Hallo,

Bij de importeur heb ik een i4 M50 kunnen bekijken, die had het HK audio systeem. In de koffer, onder de kofferplaat zat toen een gigantische versterker. Dit komt ten koste van opbergruimte en heb ik liever niet. Ik zou daarom opteren voor het "HiFi" Upgrade. Mijn garage moest echter navragen of deze een zelfde versterker heeft.. heb al wat zitten zoeken maar kon ik niet direct terugvinden.

Kan hier iemand bevestigen of er bij de HiFi optie bij een (i)4 gran coupe een versterker komt in de kofferruimte? En hoe groot die is? Eventueel een foto?

Bedankt

Offline midas

• World Champion
Re: BMW i4 - 4 gran coupé - HiFi - Subwoofter
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2021, 13:11:48 »

Was dat toestel in de koffer niet eerder een sub-woofer?
De versterker van het Harman-Kardon soundsysteem heeft 535 Watt/9 kanaals,maar ik kan mij niet inbeelden dat dergelijke versterker gigantisch zou zijn.
Ik veronderstel dat de i4 M50 als standaard het HiFi systeem heeft met een versterker van 205 Watt/ 7 kanaals met minder aangestuurde luidsprekers.Het zou dus best kunnen dat deze uitvoering geen sub-woofer in de koffer zal hebben maar eerder onder de voorstoelen.
Als muziekliefhebber zou ik zeker het H-K systeem aanraden.
Het sakhir monster in actie

Offline MikeC

• Nieuw
  • *
Re: BMW i4 - 4 gran coupé - HiFi - Subwoofer
« Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2021, 14:34:22 »
Bij de HiFi komt er een grotere versterker achteraan achter de panelen van de koffer. Komt dus niet ten koste van kofferruimte (ook niet onder kofferbodem). Bij de HK komt er wel een subwoofer onder de koffervloer, dus ten koste van wat opslagmogelijkheden. Voor mij primeert de ruimte boven het betere geluid van de HK. Ik kies dus voor de HiFi.

bedankt