Auteur Topic:  Nieuwe trajectcontroles voor E17 en E40  (gelezen 7576 keer)

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • Race Legend
Re: Nieuwe trajectcontroles voor E17 en E40
« Reactie #60 Gepost op: 22 juni 2021, 12:20:26 »
10 seconden lang optrekken met een M, ja dan zit je al aan illegale snelheden natuurlijk. Dan rij je al 180km/u volgens mij.

Dat is dan al nummer 1 wat ik niet doe. 180 km/u gelijk waar is problemen zoeken. Die snelheden boeien toch ook niet. Indien wel, dan ken je het risico.

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • No man, no war, no law, can stop M power!
« Reactie #61 Gepost op: 22 juni 2021, 18:47:06 »
Dat is dan al nummer 1 wat ik niet doe. 180 km/u gelijk waar is problemen zoeken. Die snelheden boeien toch ook niet. Indien wel, dan ken je het risico.
Ik blijf altijd onder de 170 op mijn priv circuit ;D da's net niet rijbewijs inleveren waar je 120 mag.  Daarom heb ik ook geen Pure Turbo's op mijne ex 140i laten zetten, en gekozen voor een M2, omdat de sensatie in een M2 bij 170kmpu 3x leuker is dan in een M140 bij 240kmpu. :P
Men moet geen super asociale snelheden gaan halen om plezier te hebben aan een wagen. Alles draait om "beleving" in de juiste sportwagen. In een lotus exige bijvoorbeeld voelde 240kmpu aan als 300kmpu, en 170kmpu als 240kmpu...dan maakt het geen reet uit als je word verslagen door een M3 e36 in 4de vitesse bij 180kmpu. Want die rij je verloren met een lotus exige op een bochtig circuit met dezelfde snelheid. 
« Laatst bewerkt op: 22 juni 2021, 19:02:12 door kietekiet »
My car history: 2000: Opel kadet GSI - 2002: Opel astra 16i 16v - 2004: Mg zr160 - 2007: Bmw 320cd - 2009: M3 E30 "fun" + Suzuki swift  "daily" - 2011: Lotus Elise R "fun" + suzuki swift  "daily" - 2012: Bmw 325D touring - 2013: Lotus Exige RGB "fun" + Bmw 325D touring "daily" - 2015: Bmw F80 M4 DKG "fun" + Dacia Logan "daily" - 2017: Bmw F80  M3 Manueel "fun" + Dacia Logan "daily" - 2018: Bmw E36 M3 3.0 "fun" + Dacia Logan "daily" - 2019: Bmw M140i fun" + Dacia Lodgy "daily" - 2021: Bmw M2 F87 "fun" + Dacia Lodgy "daily"

Offline order66

• Race Legend
« Reactie #62 Gepost op: 22 juni 2021, 19:21:40 »
Persoonlijk boeien vergelijkingen met andere wagens, sneller of trager mij voor geen meter. Er is altijd een snellere wagen. Koop iets wat je beleving brengt, een wagen die je passie wegdraagt, tweak die OEM+ naar je zin, en geniet ervan. Dat hoeft zeker niet het grote pk monster te zijn. Misschien leuk voor op caf of op fora ;D
Ik zal mij ook nooit laten uitdagen door anderen op de weg. Dan wordt je soms verleid tot snel en roekeloos rijden, op plaatsen en momenten waar dat niet gepast is. Als je die mentaliteit hanteert, heb je veel minder risico op problemen met de wet. Ben onlangs met de M3 tegengehouden voor een controle. Agent had veel interesse in de wagen, het was een aangenaam gesprek.

We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #63 Gepost op: 22 juni 2021, 21:37:33 »
Persoonlijk boeien vergelijkingen met andere wagens, sneller of trager mij voor geen meter. Er is altijd een snellere wagen. Koop iets wat je beleving brengt, een wagen die je passie wegdraagt, tweak die OEM+ naar je zin, en geniet ervan. Dat hoeft zeker niet het grote pk monster te zijn. Misschien leuk voor op caf of op fora ;D
Ik zal mij ook nooit laten uitdagen door anderen op de weg. Dan wordt je soms verleid tot snel en roekeloos rijden, op plaatsen en momenten waar dat niet gepast is. Als je die mentaliteit hanteert, heb je veel minder risico op problemen met de wet. Ben onlangs met de M3 tegengehouden voor een controle. Agent had veel interesse in de wagen, het was een aangenaam gesprek.

+10 :thumbsup:

Offline Avus_3.0

• World Champion
« Reactie #64 Gepost op: 23 juni 2021, 12:19:33 »

Je slaagt de nagel op de kop.  :bow:
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline Wky

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #65 Gepost op: 23 juni 2021, 13:31:49 »
10 seconden lang optrekken met een M, ja dan zit je al aan illegale snelheden natuurlijk. Dan rij je al 180km/u volgens mij.

180?! Das wel een  :///M: :///M: :///M: :///M: :///M: :///M:2 h!!!!!

Offline Bananenman

• Moderator
  • Trade Count: (+2)
  • Crashed!
« Reactie #66 Gepost op: 23 juni 2021, 14:49:28 »
180?! Das wel een  :///M: :///M: :///M: :///M: :///M: :///M:2 h!!!!!
165/u! :D

M2 Competition  8)

S55 inside
2020 - Kia C'eed SW GT-line (firmahok)
2017 - VW Polo 1.0 DSG (misses)

Offline M-Power

• Medewerker
  • Race Legend
« Reactie #67 Gepost op: 15 september 2021, 01:17:24 »

Offline midas

• World Champion
« Reactie #68 Gepost op: 15 september 2021, 09:23:06 »
Binnenkort meer trajectcontroles op Vlaamse wegen :

https://www.hln.be/binnenland/binnenkort-meer-trajectcontroles-op-vlaamse-wegen~abd54dc7/

Of big brother in een terminaal ziek land. :jpshakehead:
Het sakhir monster in actie

Offline Wky

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #69 Gepost op: 15 september 2021, 16:17:34 »
 :omg: :wtf: dat moet nogal renderen die palen.

Offline Avus_3.0

• World Champion
« Reactie #70 Gepost op: 15 september 2021, 16:36:15 »
De kaart klopt niet volledig want bij ons op de N16 tussen Puurs en Willebroek is er ook eentje dat werkt en dat staat er nog niet op.
Dus misschien zijn er ook die op het kaart staan die er in werkelijk niet zijn. (laat ons hopen ;D )
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline Low Budget

• World Champion
  • Waarom
« Reactie #71 Gepost op: 15 september 2021, 20:10:23 »
Is er een Gps app waar je kunt instellen, welke punten te vermijden?
Werkte vroeger regio Herentals, Tielen en Turnhout Kasterlee en daar echt pas leren kennen wat trajectcontroles is, blij dat Limburg wat achtergesteld is.
Kende het daar op den duur van buiten, sluipwegen, zodat je tussen 2 cameras op de hoofdweg kwam, maar beginnen er wat veel te worden  :censor:

Mvg
Low budget

Offline S2000jan

• Premium Member
  • Crashed!
  • Persoonlijke tekst
« Reactie #72 Gepost op: 16 september 2021, 09:25:52 »
Is er een Gps app waar je kunt instellen, welke punten te vermijden?
Werkte vroeger regio Herentals, Tielen en Turnhout Kasterlee en daar echt pas leren kennen wat trajectcontroles is, blij dat Limburg wat achtergesteld is.
Kende het daar op den duur van buiten, sluipwegen, zodat je tussen 2 cameras op de hoofdweg kwam, maar beginnen er wat veel te worden  :censor:

Mvg
Low budget

als ik mag kiezen tussen 100 bulten onderweg (lees 'verkeersdrempels') of traject controle, geef mij dan het laatste maar
het verleden: e92 335i, e89 35is, f30 330d, F32 440i, e89 20i, mx-5 nc, mx-5 nd, s2000 '99, s2000 '01, saab 9-3 cabrio aero, honda accord 1.8es, VW Kever 1300, Honda accord 1.6,  Honda Civic 1.6VTi, Honda Civic 1.6i-16,Ford Mondeo 2.0Ghia,Skoda 110R, Honda Civic 1.5i Sport+, Honda CB 500F
het heden: Honda S2000 - 2006 - Moonrock Honda NC750X DCT - 2015  - Polestar 2 Snow

Offline bostonvert

• Grand Prix Winner
« Reactie #73 Gepost op: 16 september 2021, 11:43:43 »
Groot gelijk, ik stoor me er ook helemaal niet aan. Anders zit er elke 30 seconden een audi, bestelwagen of een bmw met  :///M: strepen op de gril in je gat te plakken. Moesten ze nu nog strenger worden op de algemene rijstijl op de snelweg ben ik helemaal blij, vooral dat links kleven of op de middelste strook erger ik me veel meer aan. Tegenwoordig kan je amper nog je CC gebruiken op de meeste stukken snelweg hierdoor in Belgie.

Helpt ook dat wel dat ik al even met een full size range rover rij wat misschien wel de minst sportieve wagen ooit is en eigenlijk een rijdend Engels salon is
E36 320I cabrio 1994
E28 520I 1982

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #74 Gepost op: 16 september 2021, 22:19:52 »
Groot gelijk, ik stoor me er ook helemaal niet aan. Anders zit er elke 30 seconden een audi, bestelwagen of een bmw met  :///M: strepen op de gril in je gat te plakken. Moesten ze nu nog strenger worden op de algemene rijstijl op de snelweg ben ik helemaal blij, vooral dat links kleven of op de middelste strook erger ik me veel meer aan. Tegenwoordig kan je amper nog je CC gebruiken op de meeste stukken snelweg hierdoor in Belgie.

Helpt ook dat wel dat ik al even met een full size range rover rij wat misschien wel de minst sportieve wagen ooit is en eigenlijk een rijdend Engels salon is
Als jij om de 15 seconden tegoei in uw spiegels kijkt op't linkse rijvak, en op tijd terug rechts gaat rijden, dan plakt er om de 30 seconden geen :///M: in uw gat...als dat de reden is dat jij traject controles de hemel in prijst, dan gaat ge hier veel vijanden maken met forum leden die af en toe eens van hun speelgoed willen genieten ;)
« Laatst bewerkt op: 16 september 2021, 22:34:16 door kietekiet »
My car history: 2000: Opel kadet GSI - 2002: Opel astra 16i 16v - 2004: Mg zr160 - 2007: Bmw 320cd - 2009: M3 E30 "fun" + Suzuki swift  "daily" - 2011: Lotus Elise R "fun" + suzuki swift  "daily" - 2012: Bmw 325D touring - 2013: Lotus Exige RGB "fun" + Bmw 325D touring "daily" - 2015: Bmw F80 M4 DKG "fun" + Dacia Logan "daily" - 2017: Bmw F80  M3 Manueel "fun" + Dacia Logan "daily" - 2018: Bmw E36 M3 3.0 "fun" + Dacia Logan "daily" - 2019: Bmw M140i fun" + Dacia Lodgy "daily" - 2021: Bmw M2 F87 "fun" + Dacia Lodgy "daily"

Offline order66

• Race Legend
« Reactie #75 Gepost op: 17 september 2021, 08:16:42 »
Ik ga constant naar het 2de of eerste, ondanks dat ik een 3de vaksrijder ben. Ik maak er trouwens een erezaak van om de snellere wagen altijd meteen door te laten. Was het omgekeerd ook maar waar.
« Laatst bewerkt op: 17 september 2021, 08:20:53 door order66 »

Offline gfk807

• Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #76 Gepost op: 17 september 2021, 09:43:10 »
Het is om zeep, waarom nog snelle wahens kopen je kan er toch niet meer van genieten  :iono:

Op korte tijd 2x geflitst: 131 op de e40 en 46 waar je 40 mag in SMLatem (dacht het daar 50 was)  ::)

En dan die trajectcontroles van 90 waar je zelfs geen vrachtwagen voorbij kan  :(

Offline smeersd

• World Champion
« Reactie #77 Gepost op: 17 september 2021, 10:01:01 »
Het is om zeep, waarom nog snelle wahens kopen je kan er toch niet meer van genieten  :iono:

Op korte tijd 2x geflitst: 131 op de e40 en 46 waar je 40 mag in SMLatem (dacht het daar 50 was)  ::)

En dan die trajectcontroles van 90 waar je zelfs geen vrachtwagen voorbij kan  :(

Ale de volgende zwartkijker

Geflitst word je aan die snelheid ook met een 1.0 waar je de rest van de week stijfnerveus in wordt.

Waarom uw auto nog wassen, regent toch elke dag. Waarom uw haar nog knippen, groeit toch terug. Waarom uzelf nog wassen, morgen ben je toch terug vuil. Waarom gezond leven, men gaat toch dood.

Waarom? Omdat we liefhebbers zijn!
« Laatst bewerkt op: 17 september 2021, 10:20:39 door smeersd »

Offline PIRRE.

• Premium Member
  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #78 Gepost op: 17 september 2021, 10:36:23 »
Ahja, ze worden hier allemaal ook een jaartje ouder he. En dan wordt men wat wijzer.

Ook ik wordt een jaartje ouder maar rijdt toch wekelijks 200 hoor. Je moet weten waar en 150 over een polderbaantje is ook vree leuk.
Ik rij ook dikwijls eerst een baan af om te kijken of er geen controle is en dan daarna gas open.

Ivm traject controles. Coyote heel gemakkelijk en weet waar ze zijn.
BMW E46 ///M3 coupe silbergrau 6MT 2004 --->  weekend toy    VMR CSL's 19' - Bilstein B6 - H&R lowered - eisenmann - EBC yellowstuff - Performance shortshift - PPE power
BMW F87 ///M2 competition DKG 2018 Hockenheim Silber---> daily
Kreidler RS 50 golfgrun 5 bak 1979 ---> cafe moto 60cc KT 6 poorter - 20mm mikuni - homoet/baan uitlaat - 9,5 pk

We will never see high revving motors pushed far like the S54 from BMW ever again, and that my friends is not joy, it's sad.

Offline order66

• Race Legend
« Reactie #79 Gepost op: 17 september 2021, 10:59:09 »
Ook ik wordt een jaartje ouder maar rijdt toch wekelijks 200 hoor. Je moet weten waar en 150 over een polderbaantje is ook vree leuk.
Ik rij ook dikwijls eerst een baan af om te kijken of er geen controle is en dan daarna gas open.

Pirre I love you!  :greddy:  ;D

Offline dannyro

• Trade Count: (+8)
  • World Champion
« Reactie #80 Gepost op: 17 september 2021, 12:21:17 »
Ahja, ze worden hier allemaal ook een jaartje ouder he. En dan wordt men wat wijzer.

Inderdaad @PIRRE. Ik begrijp dat ook niet meer hoor. Dit jaar nog geen enkele boete gekregen, coyote staat wel altijd op, maar toch. En ik ben toch ook een vlotte rijder.
E91 325D LCI powered by Heinz Sold
F11 535D Sold
F31 Alpina B3 Biturbo
E34 535i

Offline RDR

• Grand Prix Winner
« Reactie #81 Gepost op: 17 september 2021, 12:54:16 »
Trajectcontroles of snelheidscameras hangen toch zelden op de wegen waar je van autoliefhebber kan genieten? Ik vind dat niet echt een argument.

Autostrade-stukken die heel filegevoelig zijn, drukke gewestwegen, bebouwde kom....ik ben wel liefhebben maar ik vind het normaal dat je je daar moet aan de snelheid houden. Je mag een park ///M bolides staan hebben in de schuur, van 1M tot M8 , als je kinderen hebt dan wil je toch ook dat iedereen zich aan de 50 houdt in de straat waar je woont?
Ok de autostrade secties zonder veel verkeer of buiten de piekuren dan is het saai 120 te moeten bollen, dan moet je daar een coyote voor hebben om je snellere stukken wat in te plannen.

Waar ik kan genieten van mijn wagens is de polders " te velde"  , de ardennen, noord- luxemburg, de moesel/eifel...redelijk afgelegen wegen ver van drukbewoonde gebieden. Als wij een cartrip doen is het altijd de regel: open weg = geven MAAR kom je op druk verkeer, tussen de camions, in een bebouwde kom = op de rem. En we waarhscuwen elkaar met walkie talkies op voorhand dus je kan genieten EN veilig + boete-vrij rijden !

In al die jaren heb ik totaal 2 boetes gereden op onze jaarlijkse cartrips 1x in Koln stad, 1x een paal net voor een bebouwde kom. En het waren geen dikke.

Allez, mijn gedacht. Iedereen heeft recht op zijn mening. Ik wou eens wat " tegengas "  geven dus flame away. T zou maar saai zijn hier moest iedereen dezelfde mening hebben.

PS Mijn vrees is zwarte dozen die snelheid electornisch limiteren...dat is een nachtmerrie. Dan is  het game over.

Offline Wky

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #82 Gepost op: 17 september 2021, 13:54:17 »
Is gewoon tergend traag op sommige plaatsen. Dat de default snelheid van 90 naar 70 gegaan is op gewestwegen is gewoon ellendig.  Ik vermoed dat er hier een bedrijfje serieus rijk wordt met het plaatsen van zo'n palen. Met wat politici in de raad van bestuur. Dan nog de inbreuk op je privacy, waarbij je over het hele grondgebied getraceerd wordt. Jaja voor de veiligheid. Ik kots ervan.

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #83 Gepost op: 17 september 2021, 15:58:18 »
Trajectcontroles of snelheidscameras hangen toch zelden op de wegen waar je van autoliefhebber kan genieten? Ik vind dat niet echt een argument.

Autostrade-stukken die heel filegevoelig zijn, drukke gewestwegen, bebouwde kom....ik ben wel liefhebben maar ik vind het normaal dat je je daar moet aan de snelheid houden. Je mag een park ///M bolides staan hebben in de schuur, van 1M tot M8 , als je kinderen hebt dan wil je toch ook dat iedereen zich aan de 50 houdt in de straat waar je woont?
Ok de autostrade secties zonder veel verkeer of buiten de piekuren dan is het saai 120 te moeten bollen, dan moet je daar een coyote voor hebben om je snellere stukken wat in te plannen.

Waar ik kan genieten van mijn wagens is de polders " te velde"  , de ardennen, noord- luxemburg, de moesel/eifel...redelijk afgelegen wegen ver van drukbewoonde gebieden. Als wij een cartrip doen is het altijd de regel: open weg = geven MAAR kom je op druk verkeer, tussen de camions, in een bebouwde kom = op de rem. En we waarhscuwen elkaar met walkie talkies op voorhand dus je kan genieten EN veilig + boete-vrij rijden !

In al die jaren heb ik totaal 2 boetes gereden op onze jaarlijkse cartrips 1x in Koln stad, 1x een paal net voor een bebouwde kom. En het waren geen dikke.

Allez, mijn gedacht. Iedereen heeft recht op zijn mening. Ik wou eens wat " tegengas "  geven dus flame away. T zou maar saai zijn hier moest iedereen dezelfde mening hebben.

PS Mijn vrees is zwarte dozen die snelheid electornisch limiteren...dat is een nachtmerrie. Dan is  het game over.
Klop wat je zegt, zolang het trajectcontroles en flitspalen zijn waarschuwd de coyote wel redelijk op tijd, en is het ook wel te begrijpen dat die daar staan omwille van te druk verkeer om er effe Schumacher te gaan uithangen. Maar de grootse ellende blijft die redflex nk7 die flitst op plaatsen waar men het niet verwacht en die word zo goed verstop dat de coyote niet meer helpt. Voor die zwarte dozen met men niet vrezen, dan kun je ook geen trackday's meer gaan doen he als die in uwe auto verplicht word. :toofunny:

Offline RDR

• Grand Prix Winner
« Reactie #84 Gepost op: 17 september 2021, 18:21:39 »
Is gewoon tergend traag op sommige plaatsen. Dat de default snelheid van 90 naar 70 gegaan is op gewestwegen is gewoon ellendig.  Ik vermoed dat er hier een bedrijfje serieus rijk wordt met het plaatsen van zo'n palen. Met wat politici in de raad van bestuur. Dan nog de inbreuk op je privacy, waarbij je over het hele grondgebied getraceerd wordt. Jaja voor de veiligheid. Ik kots ervan.

Dat het frustrerend is als een slak vooruit te slenteren waar je makkelijk/veiliger rapper kan is wel waar.
Maar ik bedoelde gewoon dat je daar niet echt rijplezier mee verliest. 90 rijden ipv 70 op een gewestweg is niet echt "fun", gewoon minder frustreremd/trager.

Offline RDR

• Grand Prix Winner
« Reactie #85 Gepost op: 17 september 2021, 18:26:01 »
Klop wat je zegt, zolang het trajectcontroles en flitspalen zijn waarschuwd de coyote wel redelijk op tijd, en is het ook wel te begrijpen dat die daar staan omwille van te druk verkeer om er effe Schumacher te gaan uithangen. Maar de grootse ellende blijft die redflex nk7 die flitst op plaatsen waar men het niet verwacht en die word zo goed verstop dat de coyote niet meer helpt. Voor die zwarte dozen met men niet vrezen, dan kun je ook geen trackday's meer gaan doen he als die in uwe auto verplicht word. :toofunny:

Allez jong nu had ik wel verwacht / gehoopt dat gij of all people mijn argument aan 240 per uur aan duigelen zou rijden als ongekroonde koning van 0-100 topic  ;D Soms is het wel pure geldpakkeij dat is zeker wel een geldig argument TEGEN trajectcontroles / flitscontroles.

Ja trackdays kan je nog altijd doen...in UK zijn er massa's want daar is het niet meer te doen praktisch van de cameras. Zelfs zo een zwarte doos zou dan per GPS zichzelf uitschekelen op een circuit denk ik...was het niet de Nissan GTR in Japan die gelimiteerd was tot 180 tot de navi zag dat hij op een circuit stond en het dan uitschakelde?

Offline kietekiet

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #86 Gepost op: 17 september 2021, 19:24:03 »
Allez jong nu had ik wel verwacht / gehoopt dat gij of all people mijn argument aan 240 per uur aan duigelen zou rijden als ongekroonde koning van 0-100 topic  ;D Soms is het wel pure geldpakkeij dat is zeker wel een geldig argument TEGEN trajectcontroles / flitscontroles.

Ja trackdays kan je nog altijd doen...in UK zijn er massa's want daar is het niet meer te doen praktisch van de cameras. Zelfs zo een zwarte doos zou dan per GPS zichzelf uitschekelen op een circuit denk ik...was het niet de Nissan GTR in Japan die gelimiteerd was tot 180 tot de navi zag dat hij op een circuit stond en het dan uitschakelde?
Ongekroonde koning da's ne goeie   :toofunny::toofunny:  heb nogal pech gehad ja in't verleden met de snelste willen zijn, da's een feit.. op de abc events verloor ik van een Honda crx met 160pk op de expressweg verloor ik van een Nissan sunny GT-R met 300pk en aan de haven van Antwerpen van een M3 met 700pk. Maar qua auto's ben ik er wel op vooruit gegaan  :P en als ze me vroegen waarom ben je verloren? Dan zei ik als ik hem te fel tune ben ik bang dat ik iets kapot rij :toofunny:  maar met wat ze tegenwoordig allemaal kunnen verwezenlijken, zoals bijna 1000pk uit een M4 halen, denk dat ik me morsdood zou rijden op deze overbevolkte wegen!
Het was gods wil dat ik verloren was en onbekroond bleef.. omdat ik nu eenmaal goed tegen mijn verlies kan, een andere autofreak had al zen geld in zijne auto gepropt om hem sneller te maken, zodanig dat vrouw en kinderen moesten honger lijden. Daarom heb ik me neergelegd bij mijn lot, en me een M2 N55 aangeschaft gewoon omdat die leuk is om mee te rijden..
« Laatst bewerkt op: 17 september 2021, 19:27:14 door kietekiet »

Offline dobbelsteen

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #87 Gepost op: 17 september 2021, 22:48:34 »
46 waar je 40 mag in SMLatem (dacht het daar 50 was)  ::)

Waar ergens stond die dan?  :blink: ik ging er van uit dat er nergens plaats zou zijn voor een camera op dat stukje.
Ik kom er regelmatig langs en soms rij ik ook wel een beetje boven de 40. Al hou ik me er wel aan in de blinde bochten.
Work hard, play hard

Offline gfk807

• Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #88 Gepost op: 17 september 2021, 22:59:19 »
Waar ergens stond die dan?  :blink: ik ging er van uit dat er nergens plaats zou zijn voor een camera op dat stukje.
Ik kom er regelmatig langs en soms rij ik ook wel een beetje boven de 40. Al hou ik me er wel aan in de blinde bochten.

Voorbij de Auberge du pecheur was het dus voorbij die blinde bochten.

Offline hmn_pwr

• Qualifying
« Reactie #89 Gepost op: 17 september 2021, 23:21:55 »
Glenn Janssens, de 'Keizer van de Wegwijzer', die trouwens redelijk recent zijn rechtzaak afgekocht heeft in deze materie, en zich heeft zich al een tijdje verlegt heeft (en dat dankzij de afkoop van de rechtzaak mag blijven doen!) naar de flitspalen e.d. meer.

Want nog vl lucratiever dan wegwijzers en verkeersborden die per stuk ongelooflijk veel kosten, m.i. voor het simpele ding dat het is: een betonnen of metalen paal met een metalen verkeersbord of wegwijzer erop. Ooit zoiets in een accident omver gereden en een ferm geluk dat ik het zelf niet moest betalen want verschoot ervan hoe duur dat zoiets is; vooral hoeveel het kost om dat te vervangen/herstellen. Accidenten zijn dus een goudmijn voor de Glenn Janssens  :razz: