Auteur Topic: [F07,F10,F11] Rijbaanassitentie  (gelezen 973 keer)

Offline Iveswesp

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
[F07,F10,F11] Rijbaanassitentie
« Gepost op: 5 april 2020, 07:52:06 »
Beste,
Weet niet of ik het hier moet plaatsen.
Ik zie namelijk op mijn dachbord dat ik van die strepen heb bovenaan links en rechts met strepen ertussen en bovenaan een auto, dus denk dat dit rijbaanassitentie is.
Mijn vraag is of ik dit kan installeren of kost dit teveel of moet dit gecodeerd worden. Dank u.

Offline Iksree

• Algemene moderator
  • Race Legend
Re: Rijbaanassitentie
« Reactie #1 Gepost op: 5 april 2020, 08:39:29 »
Beste,
Weet niet of ik het hier moet plaatsen.
Ik zie namelijk op mijn dachbord dat ik van die strepen heb bovenaan links en rechts met strepen ertussen en bovenaan een auto, dus denk dat dit rijbaanassitentie is.
Mijn vraag is of ik dit kan installeren of kost dit teveel of moet dit gecodeerd worden. Dank u.
F reeks veronderstel ik?
Modules installeren en corderen.
- Signature adjusted for being outdated-

Offline Iveswesp

• Nieuw
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 5 april 2020, 10:07:02 »
Ja het is een f11. Waar kan ik die module verkrijgen? Bij de BMW dealer of ergens anders?

Offline Bimmerstyle

• Premium Member
  • Trade Count: (+2)
  • Race Legend
« Reactie #3 Gepost op: 11 april 2020, 21:03:03 »
Je hebt sowieso een KAFAS camera nodig onder de spiegel. Verder heb je een stuur nodig met vibratie. Je hebt een knop nodig om het ding aan en uit te schakelen. Als je nu nog geen knoppen zitten hebt links van het stuur heb je dus eigenlijk een ander dashboard nodig met de uitsparing om deze knoppen te zetten. Vervolgens moet dan alles aangesloten worden. Reken dus op het bij trekken van kabels. Ten slotte moet dan alles nog gecodeerd worden om te werken.

Als je al een KAFAS camera zitten hebt voor verkeersbordherkenning en je hebt een dashboard waar al knoppen links van't stuur zitten is het misschien de moeite van het te retrofitten. Heb je deze zaken nog niet zitten is het sop de kool echt niet waard.

Offline Iksree

• Algemene moderator
  • Race Legend
« Reactie #4 Gepost op: 16 april 2020, 15:51:09 »
Je hebt sowieso een KAFAS camera nodig onder de spiegel. Verder heb je een stuur nodig met vibratie. Je hebt een knop nodig om het ding aan en uit te schakelen. Als je nu nog geen knoppen zitten hebt links van het stuur heb je dus eigenlijk een ander dashboard nodig met de uitsparing om deze knoppen te zetten. Vervolgens moet dan alles aangesloten worden. Reken dus op het bij trekken van kabels. Ten slotte moet dan alles nog gecodeerd worden om te werken.

Als je al een KAFAS camera zitten hebt voor verkeersbordherkenning en je hebt een dashboard waar al knoppen links van't stuur zitten is het misschien de moeite van het te retrofitten. Heb je deze zaken nog niet zitten is het sop de kool echt niet waard.
+1.

Alleen je dashboard toont dit (onder een bepaalde lichtinval) omdat de dashes voor iedereen hetzelfde zijn.
Zoals Bimmerstyle al zegt... het sop is de kool echt niet waard tenzij je via een geaccidenteerd exemplaar de onderdelen zeer goedkoop kan scoren.
- Signature adjusted for being outdated-